بنر سن شهادت امام صادق (ع)

شناسه مطلب : 418756
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :218 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) یکی از رویدادهای مهم دینی در تقویم شیعه محسوب می‌شود که هر ساله در تاریخ 25 شوال، برگزار می‌گردد. این روز، فرصتی برای گرامیداشت و یادبود امام جعفر صادق و بیان مفاهیم انسانی و دینی او به دسته‌های گسترده‌ای از مردم است.

تبلیغات و چاپ بنر به عنوان یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات و اطلاع‌رسانی به جامعه، برای بیان اهمیت و رویدادهای مهمی مانند سالروز شهادت امام صادق (ع) بسیار مؤثر است. با استفاده از بنرها، می‌توان برای مردم پیام‌هایی را منتقل کرد و آن‌ها را به شرکت در مراسمات و یادبود‌های مرتبط با این رویداد فراخواند.

بنرهای طراحی شده برای این روز، باید با توجه به حساسیت مسئله و موضوعیت مذهبی آن طراحی شوند. استفاده از نوشته‌های گرافیکی و عکس‌های مرتبط با امام جعفر صادق (ع) در بنرها، باعث می‌شود پیام‌های این روز به‌صورت قابل فهم و جذاب برای مخاطبان باشد. همچنین، با استفاده از رنگ‌هایی مانند سیاه و سفید و صورتی، احساس حزن و تأثر در مخاطبان بهتر بیان می‌شود.

بنرهای تبلیغاتی باید به گونه‌ای طراحی شوند که بتوانند به آسانی قابلیت خواندن و درک را برای مخاطبان فراهم کنند.

با نزدیک شدن به روز شهادت امام جعفر صادق (ع)، بسیاری از افراد و مراکز مختلف به منظور احیای این روز، از روش های مختلفی برای تبلیغ و اطلاع رسانی استفاده می کنند. یکی از روش هایی که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد، طراحی بنر لایه باز است. طرح بنر لایه باز شهادت امام صادق (ع) می تواند به عنوان یک ابزار موثر در تبلیغ و اطلاع رسانی در این روز مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه، پنج پاراگراف درباره طراحی بنر لایه باز شهادت امام صادق (ع) با زمینه مشکی و کرم توضیح داده خواهد شد.

1- زمینه مشکی و کرم در طراحی بنر لایه باز شهادت امام صادق (ع) بسیار مهم است، زیرا این دو رنگ به نوعی با نمادگری این روز تطابق دارند. رنگ مشکی به عنوان نمادی از غم و اندوه در این روز استفاده می شود و رنگ کرم نیز به عنوان نمادی از خون شهدا و امامان بزرگ علیه ظلم و ستم مورد استفاده قرار می گیرد.

2- استفاده از تصویر امام جعفر صادق (ع) در طرح بنر لایه باز این امکان را به ما می دهد که با این مرحوم بیشتر آشنا شویم و درک بهتری از زندگی و اعمال این امام بزرگ داشته باشیم.

3- علاوه بر تصویر امام جعفر صادق (ع)، در طرح بنر می توان از جملات و اشعاری که در رابطه با شهادت این امام بزرگ وجود دارد، استفاده کرد.

بنر شهادت امام صادق (ع )، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) شامل: تایپوگرافی جعفر صادق و متن مرتبط با شهادت امام صادق (ع ) می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام صادق (ع ) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام صادق (ع )

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، مشکی

سایز:                               218 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام صادق (ع )
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و مشکی با طرح بنر شهادت امام صادق (ع )
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی جعفر صادق در طرح بنر شهادت امام صادق (ع )

بنر شهادت امام جعفر صادق , امام صادق , بنر لایه باز شهادت امام صادق , بنر شهادت امام صادق , جعفر صادق , امام جعفر صادق , بنر لایه باز شهادت امام جعفر صادق , شهادت امام ششم , صادق , بنر شهادت امام جعفر صادق , طرح بنر شهادت امام صادق , بنر psd شهادت امام صادق , شهادت امام صادق , دانلود بنر شهادت امام صادق ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325