بنر سالروز وفات ایت الله سید محمود طالقانی

شناسه مطلب : 429968
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :128 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر سالروز وفات ایت الله سید محمود طالقانی

سالروز وفات آیت الله محمد تقی طالقانی، یکی از شخصیت‌های برجسته و مورد احترام حوزه‌های علمیه و سیاسی ایران، هر ساله گرامی داشته می‌شود. آیت الله طالقانی، از فقها و علما به شهرت جهانی بود که علاوه بر علوم دینی، به امور سیاسی و اجتماعی نیز توجه ویژه‌ای داشت. او با دانش و فهم عمیق خود به عنوان رهنمونی برای جامعه و دولت اسلامی ایران شناخته می‌شود.

سالروز وفات این عالم بزرگ، همیشه به مناسبتی برای بررسی و بررسی دستاوردهای فکری، سیاسی و اجتماعی ایشان است. در این روز، مردم ایران با تجمع‌ها، سخنرانی‌ها و گردهمایی‌ها به یادآوری زندگی و آثار آیت الله طالقانی می‌پردازند و از ارزش‌ها و اندیشه‌هایی که او در دوران حیات خود به آن‌ها پایبند بود، یاد می‌کنند.

بنرها و پوسترهایی که به مناسبت سالروز وفات آیت الله طالقانی چاپ می‌شوند، ابزاری مؤثر برای تبلیغ اهمیت و تاثیر این روز در جامعه هستند. این پوسترها با تصاویر و اقتباس‌هایی از زندگی و آثار ایشان، مردم را به یادآوری مفاهیمی چون عدالت، مسئولیت‌پذیری، دینداری و دستاوردهای علمی ترغیب می‌کنند. از این رو، چاپ بنرها و پوسترهایی با محوریت آیت الله طالقانی می‌تواند در تقویت ارتباط مردم با مفاهیم دینی و اخلاقی، به‌ویژه در این زمان‌های خاص، نقش مهمی ایفا کند.

 

طرح بنر سالروز وفات ایت الله سید محمود طالقانی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر سالروز وفات ایت الله سید محمود طالقانی

طرح بنر تسلیت سالروز وفات ایت الله سید محمود طالقانی شامل: عکس ایت الله سید محمود طالقانی، و متن تسلیت سالروز وفات ایت الله سید محمود طالقانی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر تسلیت، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با صاحبان عزا استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح اطلاعیه ترحیم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر سالروز وفات ایت الله سید محمود طالقانی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               128 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سالروز وفات ایت الله سید محمود طالقانی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر
  • استفاده از متن تسلیت درگذشت ایت الله سید محمود طالقانی
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی در طرح بنر تسلیت
  • طراحی بنر تسلیت با استفاده از عکس با کیفیت ایت الله سید محمود طالقانی

طرح بنر لایه باز , تذهیب , طرح لایه باز , بنر وفات ایت الله سید محمود طالقانی , بنر سالروز وفات ایت الله سید محمود طالقانی , طرح psd بنر تسلیت , بنر , بنر سالگرد وفات ایت الله سید محمود طالقانی , بنر لایه باز تسلیت , طالقانی , ایت الله سید محمود طالقانی , متن تسلیت , محود طالقانی , طرح بنر وفات ایت الله طالقانی , طرح بنر تسلیت , بنر وفات ایت الله طالقانی , طرح لایه باز بنر تسلیت , بنر سالروز وفات ایت الله طالقانی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325