بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی

شناسه مطلب : 416105
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :69 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی

شهید محمدعلی صیاد شیرازی، شخصیتی برجسته در تاریخ ایران بود که در جریان انقلاب اسلامی و پس از آن در دفاع مقدس به شهادت رسید. وی در تاریخ ۱۳۴۳ در شهر شیراز به دنیا آمد و در سنین نوجوانی به فعالیت سیاسی پرداخت. در دوران تحصیل در دانشگاه، علاوه بر فعالیت در جریانات دانشجویی، به دلیل داشتن فکری پیشگامانه و آگاهی از مسائل اجتماعی و سیاسی، به فعالیت های سیاسی خود ادامه داد.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، شهید صیاد شیرازی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی و از نمایندگان استان فارس به مجلس فراخوانده شد. وی در مجلس با دفاع از حقوق و مطالبات مردم و با مبارزه با فساد و فرامینگی، به عنوان یکی از مشهورترین و پرافتخارترین نمایندگان محسوب می‌شد.

بعد از آغاز جنگ تحمیلی و تهاجم عراق به ایران، شهید صیاد شیرازی به عنوان یکی از جانبازان جبهه، به مقاومت در دفاع از کشور و اسلام پرداخت. در این راه، وی با شجاعت و دلاوری، به عنوان فرمانده تیپ محمد رسول‌الله (ص) به عملیات‌های مختلف در جبهه‌های نبرد شرکت کرد. در نهایت، در تاریخ ۵ خرداد ۱۳۶۶ در منطقه دفاع مقدس، به دست حمله‌ی شیمیایی دشمن، به شهادت رسید.

 

بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی

طرح بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی شامل:تصویر شهید صیاد شیرازی ، پرچم ایران و متن تبریک سالروز شهادت صیاد شیرازی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               69 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر شهید صیاد شیرازی و پرچم ایران در طرح بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی

استند سالروز شهادت صیاد شیرازی , استند صیاد شیرازی , بنر سالروز شهادت صیاد شیرازی , بنر شهید صیاد شیرازی , استند شهادت صیاد شیرازی , صیاد شیرازی , بنر گرامیداشت شهادت صیاد شیرازی , شهید صیاد شیرازی , صیاد دلها , تایپوگرافی صیاد دلها , طرح استند سالروز شهادت صیاد شیرازی , صیاد شیرازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325