بنر سالروز بازگشت آزادگان

شناسه مطلب : 427263
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :95 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان

گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان در تاریخ 26 مرداد یکی از رویدادهای مهم و تاریخی در کشور ما است. این روز به یاد آوری بازگشت زندانیان سیاسی و جانبازان جنگ‌های دفاع مقدس به کشور پس از پایان جنگ تحمیلی بین ایران و عراق در سال 1367 شمسی (1988 میلادی) می‌باشد. این مهمانواری خدادادی به تمامی زندانیانی که در این جنگ دلیرانه به خدمت وطن پرداخته بودند، احترام گذاشته و تجلیل می‌شود.

بنرهای گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان در تاریخ 26 مرداد تأثیر مهمی بر جشنواره این روز دارند. این بنرها با تصاویر و متن‌های خاص، به جشنواره رنگارنگی تبدیل می‌شوند که مردم و شهروندان به همراه خانواده‌های آزاده‌شدگان در کنار هم جشن می‌گیرند. بنرهایی با تصاویر جانبازان خندان و مفرح، پیام‌های ارادت و امتنان به آزاده‌شدگان و نقل از سخنان رهبران کشور در مورد ارزش‌های ملی و استقلالی که این آزادگان برای حفظ آنها تلاش کردند، به مردم توصیه‌هایی برای برگزاری این مراسم می‌دهند.

بنرها به عنوان نمادی از یادآوری پیروزی و قدردانی از تلاش‌های زندانیان سیاسی و جانبازان، اهمیت بسیاری دارند. این بنرها از انتقال پیام‌ها و ارزش‌های ملی به جامعه نیز موثر هستند. گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان با برپایی این جشنواره‌ها و گردهمایی‌ها، نشان‌دهنده انسجام و اتحاد ملت ایران در روزهای دشوار است و به نوعی باعث احیا و تداوم روحیه‌ی ایثار و شهامت در جامعه می‌شود.

بنر سالروز بازگشت آزادگان، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر سالروز بازگشت آزادگان

طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان شامل: تصویر کبوتر ، تایپوگرافی آزادگان، پرچم ایران و متن گرامیداشت بنر سالروز بازگشت آزادگان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر سالروز بازگشت آزادگان

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               95 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سالروز بازگشت آزادگان
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت کبوتر در طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان

طرح بنر روز بازگشت آزدگان به میهن , طرح بنر روز بازگشت آزادگان , طرح بنر سالروز بازگشت آزادگان , بنر گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان , بنر سالروز بازگشت آزادگان , روز بازگشت آزادگان به میهن , بنر روز بازگشت آزادگان به میهن , آزادگان , آزادگان , بازگشت آزادگان , آزاده , رزمنده ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325