بنر سالروز آزاد سازی خرمشهرpsd

شناسه مطلب : 421350
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :120 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز خرمشهر

سالروز آزادسازی خرمشهر یکی از رویدادهای مهم در تاریخ ایران است. این روز، که به عنوان یادبود پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلابی شناخته می‌شود، یک فرصت بزرگ برای یادآوری جهاد و مقاومت مردم ایران در مقابل استکبار و خارجیان است.

  1. یادآوری جهاد و مقاومت: سالروز آزادسازی خرمشهر به ما یادآوری می‌کند که با اراده مردم و مقاومت آن‌ها در برابر استکبار و خشونت، هیچ قدرتی قادر به زیر سازیدن اراده ملت ایران نیست. چاپ بنر در این روز می‌تواند به عنوان یک وسیله برای یادآوری جهاد و مقاومت مردم در راه آزادی و استقلال ایران عمل کند. پیام‌ها و تصاویری که از صمیم قلب جهاد و مقاومت برخیزند، در بنرها قرار می‌گیرند و مردم را به مشارکت و مقاومت در برابر هرگونه ستم و ظلم تشویق می‌کنند.

  2. نمادی از وحدت ملی: چاپ بنر در روز آزادسازی خرمشهر می‌تواند نمادی از وحدت ملی و اتحاد مردم ایران در راه تحقق آرمان‌های انقلاب باشد. بنرها می‌توانند با استفاده از رنگ‌ها و شعارهایی که افکار عمومی را به یکدیگر متصل می‌کند، احساس وحدت و همبستگی ملت را تقویت کنند. این بنرها می‌توانند به عنوان یک پل ارتباطی بین اقشار مختلف جامعه و بازاریابی در جهت تحقق اهداف و آرمان‌های انقلابی استفاده شوند.

  3. ایجاد هویت و شناخت: چاپ بنر در سالروز آزادسازی خرمشهر می‌تواند به ایجاد هویت و شناخت قوی‌تری از این روز و ارزش‌های آن کمک کند. بنرها با استفاده از تصاویر و نشانه‌های مرتبط با آزادسازی خرمشهر، این روز را به صورت واضح برای عموم جامعه تبیین می‌کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به عنوان یک ابزار برای اطلاع‌رسانی و جذب مشارکت عمومی در مراسم‌ها و فعالیت‌های مرتبط با این روز استفاده شوند.

بنر روز خرمشهر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز خرمشهر

طرح بنر روز خرمشهر شامل: تصویر مرتبط  و متن گرامیداشت روز خرمشهر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز خرمشهر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز خرمشهر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               120 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز خرمشهر
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر روز خرمشهر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر مرتبط در طرح بنر روز خرمشهر

تایپوگرافی خرمشهر , خرمشهر , بنر سالروز آزاد سازی خرمشهر , طرح بنر 3 خرداد , سوم خرداد , بنر سالروز آزادسازی خرمشهر , آزادی خرمشهر , سالروز آزادی خرمشهر , بنر روز آزادی خرمشهر , بنر سوم خرداد , روز آزادی خرمشهر , بنر آزاد سازی خرمشهر , سالروز آزادسازی خرمشهر , لمپوست فتح خرمشهر , بنر سالروز آزادی خرمشهر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325