بنر سالروز آزاد سازی خرمشهر

شناسه مطلب : 444379
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :177 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

طرح بنر روز خرمشهر

سالروز آزادسازی خرمشهر، یادآوری مهمی از پیروزی مردم ایران و نیروهای مسلح در دفاع مقدس است. این روز که در تاریخ 24 آبان، همواره به عنوان یکی از رویدادهای مهم و یادگار در تاریخ ملی ایران تجلی می‌یابد، نشانگر مقاومت و ایثار مردم و نیروهای مسلح در مقابل تهاجم و تجاوز است.

چاپ بنرها به عنوان یکی از وسایل ارتباطی موثر، می‌تواند نقش مهمی در افزایش افتخار و احترام به این روز ملی داشته باشد. بنرهایی که با تصاویر شورانگیز و پیام‌های قوی از شجاعت و ایثار مردم و نیروهای مسلح در مقابل دشمنان منتشر می‌شوند، می‌توانند هویت ملی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را تقویت کرده و افتخار به این پیروزی ملی را به افراد نشان دهند.

با نصب بنرها در مکان‌های عمومی، مانند خیابان‌ها، میدان‌ها و مراکز شهری، افراد به یادگاری‌های تاریخی و ملی خود یادآوری می‌شوند و این اقدامات می‌توانند افتخار و اراده ملت را در مقابل چالش‌ها و تهدیدهای برونی تقویت کنند. در نتیجه، چاپ بنرها در این روز ممکن است به نحوی کمک کند تا ارزش‌های ملی و پیام‌های انقلابی در جامعه بهبود یابد و افراد به یادگیری و یادآوری دائمی از رویدادهای مهم تاریخی کشور تشویق شوند.

بنرها، علاوه بر ارتقاء افتخار ملی و اراده مردم در برابر تهاجمات خارجی، می‌توانند به فرهنگسازی و ترویج ارزش‌های انقلابی و مبارزه با استکبار جهانی کمک کنند. این بنرها می‌توانند تصاویری از شهدای دفاع مقدس و شجاعت آنان را نشان داده و پیام‌هایی از وحدت ملی و مقاومت در برابر تهدیدات بیرونی ارسال کنند.

از طریق نصب بنرها در محل‌های پرتردد و مرکزی شهر، این پیام‌ها به شکلی چشمگیرتر و جذاب‌تر به دید افراد خواهد رسید و می‌تواند تاثیر بیشتری در افزایش افتخار و همبستگی ملی داشته باشد. همچنین، این اقدامات می‌توانند به فرهنگسازی نسل‌های جوان و انتقال ارزش‌های انقلابی و ملی به آن‌ها کمک کنند، که این امر اساسی برای حفظ استقلال و توسعه پایدار کشور است.

با در نظر گرفتن این نکات، چاپ بنرها به عنوان یکی از ابزارهای ارتباطی و تبلیغاتی می‌تواند نقش مهمی در نشان دادن ارزش و اهمیت رویدادهای ملی و ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه داشته باشد.

بنر روز خرمشهر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز خرمشهر

طرح بنر روز خرمشهر شامل: تصویر قفس و کبوتر و متن گرامیداشت روز خرمشهر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز خرمشهر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز خرمشهر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               177 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز خرمشهر
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز با طرح بنر روز خرمشهر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر قفس و کبوتر در طرح بنر روز خرمشهر

روز آزادی خرمشهر , آزادی خرمشهر , بنر سوم خرداد , خرمشهر , بنر سالروز آزادی خرمشهر , سالروز آزادسازی خرمشهر , سوم خرداد , لمپوست فتح خرمشهر , تایپوگرافی خرمشهر , بنر سالروز آزاد سازی خرمشهر , بنر آزاد سازی خرمشهر , طرح بنر 3 خرداد , بنر روز آزادی خرمشهر , بنر سالروز آزادسازی خرمشهر , سالروز آزادی خرمشهر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325