بنر سالروز آزاد سازی خرمشهر

شناسه مطلب : 444191
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :115 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر روز خرمشهر

روز آزادسازی خرمشهر یادآور یکی از پیروزی‌های بزرگ و افتخارآفرین در تاریخ ایران است. این رویداد نشانگر ایستادگی و شجاعت مردم و نیروهای مسلح ایران در مقابل تهاجمات دشمنان بود که منجر به آزادسازی شهر خرمشهر از دست اشغالگران عراقی شد. این پیروزی، علامتی از وحدت و ایثار ملت ایران برای دفاع از ارزش‌های میهنی بود و نشان از اراده مردم برای حفظ استقلال و آزادی کشور داشت.

چاپ بنرهای به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر می‌تواند تأثیرات بسیار زیادی در جامعه داشته باشد. این بنرها با نشان دادن تصاویری از پیروزی و ایثار نیروهای مسلح ایران، مردم را به یادآوری شجاعت و اراده آنها در دفاع از میهن مبارزه‌ای که باید همواره در اذهان باقی بماند تشویق می‌کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند افراد را به همبستگی و انسجام ملی دعوت کنند و آن‌ها را به یادآوری این حادثه تاریخی و نقش همه‌جانبه مردم و نیروهای مسلح در آن ترغیب نمایند.

بنرهای چاپ شده به مناسبت روز آزادسازی خرمشهر همچنین می‌توانند به عنوان یک وسیله برای افزایش افتخار و اعتماد به نیروهای مسلح و دولتی کشورمان عمل کنند. این بنرها با نشان دادن قدرت و اراده ملت ایران در مقابل تهاجمات بی‌رحمانه دشمن، افراد را به احترام و تقدیر از زحمات و تلاش‌های نیروهای مسلح و دولتی تشویق می‌کنند و اعتماد مردم به نیروهای مسلح و دولتی را تقویت می‌کنند.

بنر روز خرمشهر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز خرمشهر

طرح بنر روز خرمشهر شامل: تایپوگرافی خرمشهر را خدا آزاد کرد و متن گرامیداشت روز خرمشهر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز خرمشهر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز خرمشهر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               115 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز خرمشهر
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر روز خرمشهر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی خرمشهر را خدا آزاد کرد در طرح بنر روز خرمشهر

لمپوست فتح خرمشهر , بنر سالروز آزادسازی خرمشهر , سوم خرداد , تایپوگرافی خرمشهر , بنر سالروز آزادی خرمشهر , خرمشهر , آزادی خرمشهر , طرح بنر 3 خرداد , بنر آزاد سازی خرمشهر , بنر سالروز آزاد سازی خرمشهر , بنر سوم خرداد , تایپوگرافی خرمشهر را خدا آزاد کرد , بنر روز آزادی خرمشهر , روز آزادی خرمشهر , سالروز آزادی خرمشهر , سالروز آزادسازی خرمشهر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325