بنر روز شعر و ادب

شناسه مطلب : 324214
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :64 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/06/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز سالروز شعر و ادب

روز بيست و هفتم شهريور ماه، سالروز درگذشت شهريار، شاعر ايراني، با تصويب شوراي عالي انقلاب فرهنگي، روز ملي شعر و ادب پارسی، ناميده شده است.

در فرهنگ ما، زندگی با شعر آغاز و با شعر بدرقه می شود. کودک در گاهواره، لالایی می شنود و از همان آغاز به شعر اُنس می گیرد و پس از مرگ نیز، آرایه مزارش، شعری است که برایش می سرایند و چه بسا خود پیش از مرگ برای خویش شعری می سُراید. این آمیختگی ما با شعر و تأثیری که شعر بر فرهنگ و روحیات و رفتار ما می گذارد، ضرورت پرداختن به آن و ضرورت پاسداری از حریم این عنصر اعجاز آفرین را بیشتر روشن می سازد.

زبان و ادبيات فارسي به عنوان دومين زبان جهان اسلام و زبان حوزه فرهنگ و تمدن ايراني، با هزاران آثار گران سنگ در زمينه هاي مختلف ادبي، عرفاني، فلسفي، كلامي، تاريخي، هنري و مذهبي همواره مورد توجه و اعتقاد ايرانيان و مردمان سرزمينهاي دور و نزديك بوده است. عليرغم حوادث و رويدادهاي پر تب و تاب و گاه ناخوشايند، باز هم اين زبان شيرين و دلنشين در دورترين نقاط جهان امروزه حضور و نفوذ دارد.

طرح بنر لایه باز روز شعر و ادب، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز شعر و ادب

طرح بنر روز شعر و ادب شامل: تایپوگرافی شعر و ادب پارسی، تصویر گرافیکی استاد شهریار، وکتور شهریار، نقوش مذهبی زمینه بنر، طرح سیاه مشق شعر فارسی، طرح گل، تذهیب و متن بزرگداشت سالروز شعر و ادب می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح ، می توانید علاوه بر چاپ بنر مناسبتی (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز شعر و ادب، روز شعر و ادب، طرح بنر لایه باز روز شعر و ادب، بنر بزگداشت استاد شهریار، شعر و ادب پارسی، تصویر گرافیکی استاد شهریار، وکتور شهریار، نقوش مذهبی زمینه بنر، طرح سیاه مشق شعر فارسی، طرح گل، تذهیب ، متن بزرگداشت سالروز شعر و ادب، بنر مناسبتی، تایپوگرافی

 

مشخصات فنی بنر لایه باز بزرگداشت استاد شهریار

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               64 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز شعر و ادب
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش مذهبی در زمینه بنر
  • استفاده مناسب از تصویر گرافیکی استاد شهریار در طرح بنر شعر و ادب
  • استفاده از تایپوگرافی شعر و ادب پارسی در طرح بنر 
  • طراحی شیک و کاربردی بنر

 


بنر بزرگداشت شهریار , محمدحسین بهجت تبریزی , شهریار , شعر و ادب , روز پاسداشت شعر و ادب , بنر پاسداشت روز ادب و شعر , بنر بزرگداشت شهریار , روز شعر و ادب , بنر لایه باز روز ادب و فارسی , بنر بزرگداشت شهریار , زادروز بهجت تبریزی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325