بنر روز جهانی ایدز

شناسه مطلب : 339222
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/09/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز روز جهانی ایدز

از سال ۱۹۸۸ اول دسامبر (برابر ۱۰ آذر) روز جهانی ایدز نامگذاری شده است و هر ساله برای این روز، شعار خاصی نیز در نظر گرفته می‌شود. هدف عمده از این کار این است که به عموم مردم یادآوری شود که HIV از بین نرفته‌است و هنوز کارهای زیادی است که باید انجام شود. در روز جهانی ایدز مردم لباس‌های شان را به روبان قرمز مزین می‌کنند تا توجه و مراقبت در برابر HIV و ایدز را متذکر شده و به دیگران یادآور شوند که تعهد و پایبندی و حمایت آنها مورد نیاز است.

اپیدمی جهانی ایدز و ویروس آن، با توجه به مقیاس و تأثیر ویرانگری که دارد یک مورد اضطراری جهانی و یکی از وحشتناک ترین چالشها را در برابر زندگی و حیثیت انسان و همچنین در برابر برخورداری مؤثر ازحقوق بشر تشکیل می دهد، که رشد اجتماعی و اقتصادی را در سراسر جهان تضعیف می کند و بر تمامی سطوح جامعه ملی، اجتماعی، خانوادگی و فردی تاثیر می گذارد. ایدز تا به حال جان میلیون ها انسان را گرفته است و در سرتاسر جهان هر ساله میلیون ها انسان به ویروس "اچ. آی. وی." آلوده می شوند. تاکنون هیچ راهی برای درمان قطعی آن پیدا نشده است.

طرح بنر روز جهانی ایدز، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر لایه باز روز جهانی ایدز

طرح بنر روز جهانی ایدز شامل: طرح نقشه جهان، طرح دومینو، متن ایدز و متن گرامیداشت روز جهانی ایدز می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز ایدز، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز جهانی ایدز می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

طرح بنر روز ایدز، بنر روز ایدز، بنر لایه باز روز جهانی ایدز، بنر مناسبتی، بنر لایه باز، بنر مناسبتی،طرح نقشه جهان، طرح دومینو، متن ایدز، متن گرامیداشت روز جهانی ایدز

 

مشخصات فنی بنر لایه باز روز ایدز

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز، سفید

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز جهانی ایدز
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و سفید با طرح بنر روز ایدز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت و کاربردی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح دومینو و نقشه جهان در طرح بنر روز جهانی ایدز
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز ایدز

طرح لایه باز بنر روز جهانی ایدز , طرح بنر روز ایدز , بنر لایه باز روز ایدز , بنر روز ایدز , بنر پیشگیری از ایدز , بنر لایه باز روز جهانی ایدز , بنر روز جهانی ایدز , دانلود بنر روز ایدز , بنر لایه باز پیشگیری از ایدز , طرح بنر روز جهانی ایدز , طرح بنر روز جهانی ایدز , طرح پوستر پیشگیری از ایدز , بنر روز جهانی ایدز , طرح لایه باز بنر روز ایدز , طرح لایه باز بنر روز پیشگیری از ایدز , طرح پوستر روز ایدز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325