بنر روز تربیت بدنی و ورزش

شناسه مطلب : 330908
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/07/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

دانلود طرح بنر روز تربیت بدنی

هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.در میان کشورهای مشرق زمین، ایران، تنها کشوری بود که در نظام تعلیم و تربیت خود، بیشترین اولویت را به تربیت بدنی و ورزش می داد. در یکی از کتاب های باستانی آمده است: ورزش در ایران باستان، با هدف سلامت، شادابی و آماده بودن برای دفاع از وطن پا گرفت و هدف اصلی آن، تربیت جوانان بود. تیراندازی، کوه نوردی، شمشیرزنی، دو، اسب دوانی، شترسواری، ارابه رانی، مشت زنی، شنا و کشتی، در این مرز و بوم رواج داشت. پارسیان، شکار و شکارگاه را آموزشگاه حقیقی جنگ می پنداشتند و جوانان پارسی در شکار، سحرخیزی، بردباری در راه رفتن و دوندگی و تیراندازی، آمادگی روحی و چابکی را فرامی گرفتند.

بنر لایه باز روز تربیت بدنی، توسط تیم با تجربه پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر روز جهانی تربیت بدنی

طرح بنر روز تربیت بدنی شامل: تایپوگرافی تربیت بدنی و ورزش، تصویر ورزشکار، وکتور پرچم ایران و متن گرامیداشت روز تربیت بدنی می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز تربیت بدنی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

بنر روز تربیت بدنی، دانلود بنر روز تربیت بدنی، طرح بنر تربیت بدنی، بنر مناسبتی، روز تربیت بدنی، طرح بنر لایه باز، تایپوگرافی تربیت بدنی و ورزش، وکتور ورزشکار معلول، وکتور ورزشکار محجبه، وکتور پرچم ایران، متن گرامیداشت روز تربیت بدنی

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز روز تربیت بدنی

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی، نارنجی

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر روز تربیت بدنی
  • هم نشینی مناسب زمینه نارنجی و آبی با طرح بنر روز تربیت بدنی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر ورزشکار
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی تربیت بدنی و ورزش 
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر روز تربیت بدنی

طرح بنر روز تربیت بدنی , پرچم ایران , طرح بنر , ورزش , 26 مهر , بنر روز تربیت بدنی , هفته ورزش , تربیت بدنی , دانلود بنر لایه باز روز ورزش جوانان , بنر روز تربیت بدنی , دانلود بنر روز تربیت بدنی , دانلود بنر , هفته ورزش , بنر مناسبتی , بنر لایه باز هفته تربیت بدنی , فایل لایه باز بنر مناسبتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325