بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی

شناسه مطلب : 425219
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :49 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی

روز بهزیستی و تامین اجتماعی در 25 تیر ماه به منظور توجه به نیازهای اجتماعی و بهبود شرایط زندگی افراد و خانواده‌ها برگزار می‌شود. این روز، فرصتی است برای بررسی و ارزیابی سیاست‌ها و برنامه‌های اجتماعی دولت و نقش بهزیستی و تامین اجتماعی در حفاظت از حقوق اجتماعی شهروندان.

یکی از راه‌هایی که می‌توان برای جلب توجه به این روز و اهمیت آن استفاده کرد، چاپ بنر‌ها و توزیع آنها در مناطق عمومی است. بنرها می‌توانند شامل اطلاعات مربوط به خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی، حقوق و مزایا، برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در این زمینه و همچنین شعارهای تشویقی باشند. با استفاده از بنرها، می‌توان آگاهی و آشنایی عمومی را درباره حقوق اجتماعی و نقش تامین اجتماعی در جامعه افزایش داد.

تأثیر چاپ بنر برای روز بهزیستی و تامین اجتماعی به دو جنبه می‌تواند تقسیم شود. اولاً، بنرها باعث جذب توجه عمومی به این روز و مسائل مربوط به بهزیستی و تامین اجتماعی می‌شوند. افرادی که قبلاً با مسائل و خدمات بهزیستی آشنا نبوده‌اند، می‌توانند با دیدن بنرها به این موضوعات آگاه شوند و به موضوعات مربوطه توجه بیشتری داشته باشند. ثانیاً، بنرها از طریق شعارها و اطلاعات مناسب، می‌توانند نقش آموزشی را نیز ایفا کنند و افراد را درباره حقوق و خدمات موجود آگاه سازند.

بنابراین، چاپ بنر‌ها در روز بهزیستی و تامین اجتماعی می‌تواند به منظور افزایش آگاهی عمومی و توجه به نقش و اهمیت بهزیستی و تامین اجتماعی در جامعه مؤثر باشد. این اقدام می‌تواند باعث شناخت بیشتر از خدمات و حقوق اجتماعی شده و در نهایت بهبود شرایط زندگی افراد و خانواده‌ها در جامعه را به همراه داشته باشد.

بنر تبریک سالروز روز بهزیستی و تامین اجتماعی به مناسبت این روز  توسط تیم ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی

طرح بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی شامل:  تذهیب و متن تبریک روز بهزیستی و تامین اجتماعی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               45 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب در طرح بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی

بنر روز بهزیستی , بهزیستی , دانلود بنر روز تامین اجتماعی , بنر روز تامین اجتماعی , بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی , طرح روز بهزیستی psd , روز بهزیستی , دانلود بنر بهزیستی , تامین اجتماعی , هفته بهزیستی , 25 تیر , دانلود بنر مناسبتی , تامین اجتماعی بنر لایه باز , طرح بنر 25 تیر , بنر لایه باز هفته بهزیستی , بنر روز بهزیستی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325