بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی

شناسه مطلب : 424926
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : بنفش سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/04/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی

روز بهزیستی و تامین اجتماعی یک رویداد مهم در تقویم ایران است که در تاریخ 25 تیرماه برگزار می‌شود. این روز به منظور توجه به مسائل مربوط به بهبود شرایط زندگی و تامین اجتماعی افراد در جامعه برگزار می‌شود. در این روز، بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌هایی برگزار می‌شود تا به اهمیت تامین اجتماعی، رفاه و بهبود شرایط زندگی افراد اشاره شود.

استفاده از بنر‌ها و مواد تبلیغاتی در روز بهزیستی و تامین اجتماعی می‌تواند تاثیر مهمی در افزایش آگاهی عمومی و جذب توجه مردم داشته باشد. با چاپ بنرهایی که شعارها و پیام‌های مرتبط با اهمیت تامین اجتماعی و بهبود شرایط زندگی را دارا هستند، می‌توان به دیدار افراد با مفهوم این روز کمک کرد و آن‌ها را به فکر واقعیت‌های اجتماعی و اقتصادی دوران خود و نیازمندی‌های جامعه بیشتر متمایل کرد.

با چاپ بنرها و انتشار آن‌ها در مکان‌های عمومی، مانند خیابان‌ها، مراکز خرید و محل‌های عمومی دیگر، پیام‌های مرتبط با بهزیستی و تامین اجتماعی به چشم‌انداز عمومی دسترسی بیشتری خواهند داشت. این بنرها می‌توانند شامل آمار و ارقام مربوط به تامین اجتماعی، اطلاعات درباره برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در این حوزه و همچنین پیام‌های الهام‌بخشی برای افراد باشند. این تبلیغات به شهروندان اطلاعات لازم را می‌دهند و آن‌ها را به اقدام در راستای بهبود شرایط زندگی و تامین اجتماعی ترغیب می‌کنند.

با توجه به اهمیت تامین اجتماعی و بهبود شرایط زندگی در جامعه، چاپ بنرها در روز بهزیستی و تامین اجتماعی به عنوان یک ابزار مؤثر در ارتقای آگاهی عمومی و الهام بخشی به افراد برای دخالت و مشارکت فعال در راستای بهبود شرایط زندگی می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.

بنر تبریک سالروز روز بهزیستی و تامین اجتماعی به مناسبت این روز  توسط تیم ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی

طرح بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی شامل:  طرح گل و متن تبریک روز بهزیستی و تامین اجتماعی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش ، سبز

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش و سبز با طرح بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل در طرح بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی

طرح بنر 25 تیر , بنر روز بهزیستی , روز بهزیستی , طرح روز بهزیستی psd , بنر لایه باز هفته بهزیستی , 25 تیر , بنر تیر برق روز بهزیستی و تامین اجتماعی , دانلود بنر بهزیستی , لمپست روز بهزیستی و تامین اجتماعی , دانلود بنر روز تامین اجتماعی , بنر روز بهزیستی و تامین اجتماعی , بنر روز بهزیستی , بنر روز تامین اجتماعی , تامین اجتماعی بنر لایه باز , بهزیستی , دانلود بنر مناسبتی , هفته بهزیستی , تامین اجتماعی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325