بنر رحلت پیامبر و شهادت امام رضا و امام حسن مجتبی

شناسه مطلب : 430750
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :44 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر لایه باز رحلت پیامبر

ماه صفر، دومین ماه قمری در تقویم اسلامی است و در دین اسلام به ویژه در مذهب شیعه، اهمیت ویژه‌ای دارد. در این ماه، رویدادهای مهمی مانند وفات پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) رخ داده است. این ماه به عنوان ماه حزن و عزاداری شناخته می‌شود و مسلمانان در این ماه به گونه‌های مختلف عزاداری و مراسم مذهبی برگزار می‌کنند.

در این سناریو، چاپ بنر‌های به مناسبت ماه صفر می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش ایمان و ارتقاء معنویت مردم داشته باشد. بنر‌هایی که به تاریخچه و اهمیت ماه صفر اشاره کنند و متن‌های دینی و تشویقی داشته باشند، می‌توانند به مردم یادآوری کنند که در این ماه عزاداری و عبادت فرصتی برای تقرب به خداوند و پیروی از اخلاقیات اسلامی است.

علاوه بر این، چاپ بنر‌ها می‌تواند به اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌های مذهبی و مراسم عزاداری کمک کند. اطلاع‌رسانی مناسب و جلب توجه مردم به این مراسم‌ها، می‌تواند تعداد شرکت‌کنندگان را افزایش دهد و تاثیر عمیقی در ارتقاء ایمان و انسجام اجتماعی داشته باشد.

بنابراین، چاپ بنر‌های مذهبی و تشویقی به مناسبت ماه صفر می‌تواند نقش مهمی در ترقی معنویت جامعه ایفا کند و مردم را به فعالیت‌های مذهبی و عبادی در این ماه مهم ترغیب کند. این بنر‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی معنوی می‌توانند به ترویج ارزش‌های دینی و فرهنگ اسلامی در جامعه کمک کنند.

طرح بنر رحلت پیامبر اکرم، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر سوگواری صفر

طرح بنر رحلت پیامبر شامل: نقوش مذهبی ، تذهیب  و متن تسلیت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن و امام رضا (ع) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تبریک رحلت پیامبر اکرم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز عزاداری صفر

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               44 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر رحلت پیامبر 
  • هم نشینی مناسب زمینه مشکی با طرح بنر عزاداری ماه صفر
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش اسلیمی زمینه بنر
  • استفاده مناسب از تایپو گرافی در طرح بنر
  • استفاده از متن تسلیت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) در طرح بنر عزاداری ماه صفر

28 صفر , بنر لایه باز , بنر شهادت ائمه , بنر , بنر لایه باز , شهادت امام حسن مجتبی , شهادت امام رضا , بنر رحلت پیامبر , بنر عزاداری 28 صفر , بنر رحلت پیامبر اکرم , بنر رحلت حضرت محمد , بنر رحلت پیامبر اعظم , بنر وفات حضرت محمد , رحلت حضرت محمد , طرح بنر رحلت پیامبر , بنر وفات پیامبر اکرم , طرح بنر رحلت حضرت محمد , بنر 28 صفر , بنر شهادت امام رضا , بنر شهادت امام حسن مجتبی , تذهیب , حضرت محمد ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325