بنر دعای قنوت نماز عید فطر

شناسه مطلب : 442286
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سرمه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :37 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر عید فطر

عید فطر، جشن بزرگ و مهمی است که پس از پایان ماه مبارک رمضان، مسلمانان جهان را به همراهی، شادی و عبادت گرفته می‌شود. این روز، نمادی از انقلاب و نوید فرج و آزادی از بنده‌گی گناه است و همواره با جشن و خوشحالی پر شور و هیجان مردمان را فرا می‌خواند. عید فطر فرصتی است برای اتحاد و همبستگی مردم، تقویت بنیان‌های اخلاقی و اجتماعی، و تجدید نشاط و امید به آینده.

بنرهای چاپی در این روز می‌توانند نقش مهمی در ایجاد انگیزه و شادابی جامعه داشته باشند. طراحی‌های جذاب و پیام‌های دلنشین بر روی بنرها می‌توانند مردم را به شرکت در مراسمات عیدی و فعالیت‌های مرتبط با این روز تشویق کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به عنوان ابزاری برای ترویج ارزش‌های انسانی و اجتماعی مانند مهربانی، اتحاد، و انسجام در جامعه مورد استفاده قرار گیرند.

بنرهای چاپی برای عید فطر می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی قدرتمند عمل کنند که افراد را به همگرایی و همدلی دعوت کنند و موجب شادابی و امید در جامعه شوند. این بنرها می‌توانند از طریق پیام‌های مثبت و موثر، همبستگی و اتحاد مردم را تقویت کرده و افکار و احساسات مثبتی را در جامعه ایجاد کنند.

طراحی بنر لایه باز برای عید فطر با زمینه سرمه‌ای می‌تواند به عنوان یک فضای مجلل و زیبا برای جشن و جمع‌آوری مردم در این روز مهم مورد استفاده قرار گیرد. این بنر می‌تواند با استفاده از رنگ زمینه سرمه‌ای، الهام بخشی از ارامش و اعتماد به نفس را به مخاطبان انتقال دهد.

در لایه اول، زمینه سرمه‌ای تاریک می‌تواند به عنوان پس‌زمینه برای بنر انتخاب شود. این زمینه می‌تواند باعث ایجاد احساسی از عمق و ثبات شود و به بنر زیبایی و تمجید اضافه کند.

سپس، با استفاده از لایه‌های دیگر، می‌توانید الگوها یا تذهیب‌های مختلفی را به بنر اضافه کنید. این الگوها می‌توانند شامل طرح‌های هندسی، نقشه‌های معنوی یا طرح‌های خطی باشند که با زیبایی و مرموزی زیادی به بنر افزوده شوند.

بعد از آن، می‌توانید متنی با پیام‌های مرتبط با عید فطر و تبریکات به مخاطبان را به بنر اضافه کنید. این متن می‌تواند شامل تبریک و خوشامدگویی به عید فطر، دعوت به شرکت در مراسمات و جشن‌های عیدی، و یا هر پیام دیگری که به ایجاد اتحاد و شادی در جامعه کمک کند، باشد.

در نهایت، با استفاده از لایه‌های قابل ویرایش، می‌توانید بر روی بنر لوگو یا نام سازمان یا رویداد مرتبط با عید فطر را اضافه کنید و بنر را به شکلی کامل و حرفه‌ای تر تکمیل کنید. این بنر می‌تواند به عنوان یک وسیله تبلیغاتی موثر در ترویج جشن و شادی عید فطر و ایجاد اتحاد و همبستگی در جامعه استفاده شود.

بنر عید فطر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر شامل:تدهیب و متن دعای قنوت نماز عید فطر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید فطر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر عید فطر

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سرمه ای

سایز:                               38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید فطر
  • هم نشینی مناسب رنگ سرمه ای با طرح بنر عید فطر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب در طرح بنر عید فطر

 


طرح های psd , طرح های لایه باز , دعای قنوت نماز عید فطر , بنر تبریک عید فطر , بنر عید فطر , بنر لایه باز عید فطر , قنوت نماز عید فطر , بنر لایه باز عید فطر , تذهیب , بنر psd عید فطر , طرح بنر عید فطر , عید فطر , بنر دعای قنوت نماز عید فطر , بنر عید سعید فطر , بنر عید فطر , بنر قنوت نماز عید فطر , دانلود بنر عید فطر , طرح عید فطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325