بنر دعای صلوات شعبانیه

شناسه مطلب : 440341
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :115 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح لایه باز دعای صلوات شعبانیه

 

اعیاد شعبانیه، مجموعه‌ای از پنج روز متبرک در ماه شعبان هستند که در اسلام به ویژه در ایران و کشورهای اسلامی جشن‌ها و مراسم مذهبی برگزار می‌شوند. این اعیاد به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) و امام زمان (عج)، امام دوازدهم شیعیان، برگزار می‌شوند. این روزها به عنوان دوره‌ای از اجتماع، عبادت، و اعتکاف شناخته می‌شوند و مسلمانان با مراسم مذهبی، دعا، و اعمال نیکو، نسبت به افزایش ارتباط با خداوند و تقویت اخلاق خود پرداخته و به پیشرفت روحی و معنوی خود می‌پردازند.

چاپ بنرها در این روزهای متبرک می‌تواند تأثیر قابل توجهی داشته باشد. با طراحی بنرهای جذاب و با رنگهای زنده، می‌توان افراد را به مشارکت در مراسمات دینی و اعمال نیکو دعوت کرد. بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای اطلاع‌رسانی در مورد زمان و مکان مراسمات مذهبی، نشر پیام‌های دینی و معنوی، و ترویج ارزش‌های اخلاقی در جامعه عمل کنند.

همچنین، با چاپ بنرهای مخصوص اعیاد شعبانیه، می‌توان به جلب توجه و افزایش شناخت عمومی نسبت به این ایام مذهبی پرداخته و اهمیت آنها را برای جامعه تبیین کرد. این ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند به عنوان پلی بین مسلمانان و مردم جامعه نابینا و بصری به منظور شناخت بهتر اعیاد شعبانیه و مشارکت فعال در آنها عمل کنند.

بنر دعای صلوات شعبانیه  ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر دعای صلوات شعبانیه

طرح بنر اعیاد شعبانیه شامل: متن دعای هفتم صلوات شعبانیه ، طرح گل ، تذهیب ، نقوش مذهبی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر دعای صلوات شعبانیه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر دعای صلوات شعبانیه

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               115 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر دعای صلوات شعبانیه
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح بنر دعای صلوات شعبانیه
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از  دعای صلوات شعبانیه با طرح بنر دعای صلوات شعبانیه

 


بنر دعای صلوات شعبانیه , بنر صلوات شعبانیه , طرح بنر شعبانیه , طرح بنر دعای صلوات شعبانیه , طرح لایه باز بنر صلوات شعبانیه , دعای صلوات شعبانیه , بنر شعبانیه , صلوات , طرح بنر دعای شعبانیه , تذهیب , طرح لایه باز بنر دعای صلوات شعبانیه , طرح بنر صلوات شعبانیه , بنر دعای شعبانیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325