بنر جشن نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج)

شناسه مطلب : 440907
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :185 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

نیمه شعبان، یکی از مناسبت‌های مهم و معنوی در تقویم اسلامی است که به ولادت امام زمان، حضرت مهدی (عج) مرتبط است. این روز، فرصتی است برای یادآوری ارزش‌های انتظار و شکیبایی، و بیان محبت و اعتقاد به امام زمان، که برای شیعیان نمادی از امید و تجدید نظر در اعمال و آرزوهایشان است. در این روز، مسلمانان به دعا، عبادت و تلاوت قرآن مشغول می‌شوند و با تجدید نیت به امام زمان، ارتباط خود را با وی برقرار می‌کنند.

تاثیر چاپ بنر برای این روز بسیار مهم و قابل توجه است. بنرها با ارائه پیام‌های متنوع و جذاب، می‌توانند به شدت به ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی کمک کنند. این بنرها می‌توانند شامل اشعار، احادیث، و پیام‌های مرتبط با معنویت و انتظار امام زمان باشند که باعث تعمیق ارتباط مردم با اعتقادات و ارزش‌های دینی می‌شوند. همچنین، این بنرها با اطلاع‌رسانی در مکان‌های عمومی و فضاهای مجازی، می‌توانند به توجیه و تشویق مردم به شرکت فعال در مراسمات مرتبط با این مناسبت مهم کمک کنند، که این امر باعث افزایش اتحاد و همبستگی در جامعه می‌شود.

بنابراین، چاپ بنرهای مرتبط با نیمه شعبان و ولادت امام زمان می‌تواند اثرات مثبت بسیاری بر جوامع داشته باشد، از جمله افزایش آگاهی عمومی، تقویت ارتباط مردم با اعتقادات دینی، ترویج ارزش‌های اخلاقی، و ایجاد اتحاد و همبستگی بیشتر در جامعه.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح  بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل:تصویر مناسب و متن تبریک ولادت امام مهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               185 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه صورتی با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , بنر ولادت حضرت مهدی , بنر میلاد امام مهدی , بنر لایه باز نیمه شعبان , طرح بنر ولادت امام مهدی , بنر ولادت امام زمان , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , طرح بنر ولادت امام زمان , طرح بنر میلاد امام مهدی , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , طرح بنر نیمه شعبان , امام زمان , بنر نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325