بنر تبریک پیروزی انتخابات

شناسه مطلب : 441264
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :53 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

بنر تبریک پیروزی انتخابات

پیروزی در انتخابات مجلس یکی از لحظاتی است که برای هر نهاد سیاسی، اعم از فردی یا گروهی، اهمیت ویژه‌ای دارد. این پیروزی نه تنها نشان دهنده قدرت و تأثیرگذاری آن نهاد در جامعه است، بلکه نشان دهنده اعتماد عمومی به آن نیز می‌باشد. در این روزها، چاپ بنرهای تبریک به منتخبین، نقش مهمی در اظهار همدردی و شادباشی با منتخبین دارد. این بنرها نه تنها به مناسبت پیروزی ایشان در انتخابات استفاده می‌شوند، بلکه نشان از ارتباط نزدیک میان این نهاد سیاسی و اعضای جامعه دارند.

بنرهای تبریک، علاوه بر اینکه به منتخبین احساس تقدیر و تشکر می‌دهند، تأثیر بسزایی در افزایش هویت و شناخت این نهاد سیاسی در جامعه دارند. با انتشار این بنرها، نه تنها نام و نشان آن نهاد به یاد می‌ماند، بلکه ارتباط میان آن و جامعه نیز به‌طور فعالانه تقویت می‌شود. این اقدام همچنین اعتبار و قدرت این نهاد را به‌طور مستقیم تقویت می‌کند و پایگاهی مستحکم‌تر برای ادامه فعالیت‌های سیاسی و نمایندگی فراهم می‌آورد.

در نتیجه، می‌توان گفت که چاپ بنرهای تبریک به منتخبین پس از پیروزی در انتخابات مجلس، علاوه بر ایجاد حس ارتباط و همبستگی با جامعه، به تقویت هویت و اعتبار نهاد سیاسی نیز کمک می‌کند. این اقدام نه تنها برای منتخبین، بلکه برای جامعه به عنوان یک کل ارزشمند و مهم است و نشان از پایداری و توانایی این نهاد در مسیر خدمت به مردم دارد.

بنر تبریک پیروزی انتخابات، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تبریک پیروزی انتخابات

طرح بنر انتخابات شامل:پرچم ایران ، طرح گل  و متن مرتبط با بنر اطلاع رسانی تبریک پیروزی انتخابات می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر انتخابات می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

مشخصات فنی بنر تبریک پیروزی انتخابات

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید

سایز:                                53 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر تبریک پیروزی انتخابات
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر تبریک پیروزی انتخابات
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده ازتایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر پرچم ایران وطرح گل مناسب با طرح بنر تبریک پیروزی انتخابات

طرح بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , بنر کاندیدای انتخابات , بنر تبریک نامزد انتخابات , پرچم ایران , بنر لایه باز تبریک در انتخابات , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , بنر منتخبین انتخابات , پیروزی نامزد انتخاباتی , بنر پیروزی کاندیدا انتخاباتی , بنر پیروزی نامزد انتخاباتی , بنر انتخابات , بنر انتخابات , بنر تبریک انتخابات , طرح انتخابات مجلس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325