بنر تبریک بازگشایی مدارس

شناسه مطلب : 430500
ابعاد :200در 300سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح بنر آغاز سال تحصیلی

طراحی بنر لایه باز با زمینه صورتی و تصویر دانش‌آموز به مناسبت بازگشایی مدارس در مهر ماه می‌تواند ابتدایی خوبی برای اعلان این رویداد مهم باشد.

1. رنگ صورتی: انتخاب رنگ صورتی به عنوان زمینه بنر نمایانگر رنگارنگی، جذابیت و زنانگی است. این رنگ به مناسبت بازگشایی مدارس و بهاری شروع می‌شود و می‌تواند حال و هوای شادی و تازگی را به مخاطبان منتقل کند.

2. تصویر دانش‌آموز: افزودن تصویر یک دانش‌آموز به بنر، به مخاطبان اطلاع می‌دهد که مدارس بازگشته‌اند و دانش‌آموزان در مسیر یادگیری و پیشرفت خود ادامه می‌دهند. این تصویر می‌تواند نمایانگر امید و آینده روشن کودکان باشد.

3. پیام خوشامدگویی: متنهای تبلیغی در بنر باید یک پیام خوشامد به دانش‌آموزان و والدین ارائه دهند. عباراتی مانند "خیر مقدم به بازگشایی مدارس" یا "پس از مدت‌ها انتظار، مدارس دوباره باز است" می‌توانند احساسات مثبتی را در مخاطبان به وجود آورند.

4. تاریخ و زمان بازگشایی: در بنر باید تاریخ و زمان بازگشایی مدارس به صورت واضح درج شود تا والدین و دانش‌آموزان بتوانند به ترتیب و برنامه‌ریزی مناسب از این رویداد مطلع شوند.

5. تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت: بنر می‌تواند به تأکید بر اهمیت تعلیم و تربیت و آموزش کودکان و نقش اساسی مدرسه در رشد و توسعه آنها کمک کند. این اطلاعات می‌تواند والدین را به تأیید تعلیم و تربیت فرزندان خود ترغیب کند.

بنابراین، طراحی بنر لایه باز با زمینه صورتی و تصویر دانش‌آموز به مناسبت بازگشایی مدارس در مهر ماه می‌تواند ابزاری جذاب و موثر برای تبلیغ این رویداد باشد. این بنر با استفاده از رنگها، تصاویر، و متنهای مناسب می‌تواند جشنواره بازگشایی مدارس را جذاب و خاص کند و تأثیرگذاری بالایی در تبلیغات داشته باشد.

بنر لایه باز بازگشایی مدارس،  توسط تیم ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز بازگشایی مدارس

طرح بنر بازگشایی مدارس شامل: تایپوگرافی بوی ماه مهر ، عکس ایرانی، وکتور دانش آموز ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز اطلاعیه بازگشایی مدارس

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                              PSD

رنگ:                                 صورتی

سایز:                                9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز بازگشایی مدارس
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح بازگشایی مدارس
  • استفاده مناسب از وکتور دانش آموز
  • طراحی شیک و کاربردی بنر مناسب با فرا رسیدن بازگشایی مدارس
  • استفاده از تایپوگرافی بوی ماه مهر در طرح بنر بازگشایی مدارس

بنر مراسم بازگشایی مدارس , بازگشایی مدارس , بنر , طرح بنر بازگشایی مدارس , بنر اطلاع رسانی بازگشایی مدارس , بنر مناسبتی , طرح psd بازگشایی مدارس , تخته سیاه , طرح بنر بازگشایی مدارس , بنر اول مهر , بنر اطلاعیه بازگشایی مدارس , طرح بنر آغاز سال تحصیلی , بنر آغاز سال تحصیلی , بنر بازگشایی مدارس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325