بنر باشگاه بدنسازی

شناسه مطلب : 333416
ابعاد :120 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : قرمز خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :103 مگابایت
تاریخ انتشار : 1400/08/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
اسماعیل رضائی
طراح : اسماعیل رضائی

دانلود بنر باشگاه بدنسازی

امروزه اندام زیبا بسیار اهمیت پیدا کرده است و ورزش های تناسب اندام در سال های اخیر بسیار رونق گرفته است. ورزش بدنسازی یکی از ورزش های پرورش و تقویت عضلات برای رسیدن به اندامی قدرتمند و همچنین زیبا است. این ورزش در سال های اخیر بسیار تخصصی تر صورت گرفته و نتایج خوبی به علاقمندان خود ارائه کرده است.

بدنسازی یک ورزش بسیار کاربردی برای داشتن اندامی زیبا و سلامت است. در حقیقت بدنسازی بدن را عضلانی و به شکل دلخواه در می آورد. در این ورزش با تلفیق تمرینات ورزشی و تغذیه مناسب عضلاتی قدرتمند و اندامی ورزیده خواهید داشت.

به فردی که تمرینات سخت بدنسازی را انجام می دهد، بدنساز می گویند. در بدن سازی حرفه ‌ای فرد فیگورهای مشخصی را انجام می دهد. به همین ترتیب رتبه بدنسازان بر اساس تقارن عضلانی، حجم توده عضلانی، اندازه و سایز عضلات، فیگورها و ژست‌ها رتبه بندی می شوند.

طرح بنر لایه باز باشگاه پرورش اندام، توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی این مشاغل طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر لایه باز باشگاه بدنسازی

طرح بنر باشگاه بدنسازی شامل: عکس با کیفیت بدنساز، عکس با کیفیت، مدل بدنسازی، وکتور بدنسازی، وکتور دمبل، وکتور تردمیل، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مشاغل ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید.

بنر لایه باز باشگاه بدنسازی، باشگاه بدنسازی، بنر باشگاه بدنسازی، طرح باشگاه بدنسازی، طرح بنر باشگاه بدنسازی، عکس با کیفیت بدنساز، عکس با کیفیت، مدل بدنسازی، وکتور بدنسازی، وکتور دمبل، وکتور تردمیل، لیبل، شیپ های کاربردی، بنر مشاغل

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز باشگاه بدنسازی

ابعاد:                                120 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز، خاکستری

سایز:                               103 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر باشگاه بدنسازی
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و خاکستری با طرح بنر
  • استفاده از عکس باکیفیت مدل بدنسازی و وکتور مرتبط با طرح بدنسازی 
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  •  
  • طراحی بنر با استفاده از المان های با کیفیت به صورت بسیار زیبا و شیک 

باشگاه بدنسازی , تناسب اندام , بنر باشگاه پرورش اندام , بنر , بنر باشگاه بدنسازی , باشگاه پرورش اندام , پرورش اندام , بنر لایه باز , بنر باشگاه تناسب اندام , بدنسازی , باشگاه تناسب اندام , باشگاه , طرح بنر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325