بنر افقی گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

شناسه مطلب : 431196
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :91 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس

هفته دفاع مقدس به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای ملی در تاریخ ایران، به یادآوری دوران جنگ تحمیلی و دفاع از مرزهای کشورمان در دهه 1980 میلادی مختص شده است. این رویداد هر ساله در ایام ماه شهریور برگزار می‌شود و به یادآوری ایثارگری ملت ایران و مدافعان حرم در مقابل تهدیدات خارجی می‌پردازد. این هفته فرصتی است تا ملت ایران به دوران جنگ تحمیلی و تضحیات شجاعانه مدافع حرم و وطن یادآوری کند و اراده ملت در مقابل تهدیدات بیرونی را تجدید نظر کند.

چاپ بنرهای مخصوص هفته دفاع مقدس می‌تواند نقش مهمی در ترویج ارزش‌های مرتبط با این رویداد داشته باشد. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی از افتخار به مدافعان حرم و ملت شجاع ایران، تقویت اراده ملت به دفاع از استقلال و حاکمیت، و ایجاد انگیزه برای حضور فعال در مراسم‌ها و تجمعات مرتبط با هفته دفاع مقدس منتقل کنند.

بنر‌های چاپی با موضوع هفته دفاع مقدس می‌توانند به توسعه افکار عمومی و ارتقاء ایمان و تعهد به مبارزه برای دفاع از ارزش‌های ملی کمک کرده و به جامعه یادآوری کنند که مردم ایران همچنان به تضحیات مدافعان حرم در دوران جنگ دفاع مقدس افتخار می‌آورند و از میراث جاودانه این دوران بزرگ افتخار می‌کشند.


طراحی یک بنر لایه باز با زمینه صورتی و تصویر پرچم ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس می‌تواند به عنوان ابزاری قوی در ترویج مفاهیم مرتبط با این رویداد ملی عمل کند. 

1. رنگ صورتی: استفاده از رنگ صورتی در زمینه بنر می‌تواند احساس عشق، محبت، و وفاداری به وطن را در مشاهده‌کنندگان تقویت کند. رنگ صورتی به عنوان نمایانگر اراده به حفظ استقلال و آزادی، به ایجاد اتمسفری پر از انرژی و عشق به میهن کمک می‌کند.

2. تصویر پرچم ایران: انتخاب تصویر پرچم ایران به عنوان عنصر اصلی در طراحی بنر، ارتباط عمیقی بین مشاهده‌کنندگان و هویت ملی و عرفان ملتی ایرانی ایجاد می‌کند.

3. پیام‌ها و اقتباس‌ها: باید پیام‌ها و اقتباس‌هایی از شعارهای مرتبط با هفته دفاع مقدس، اراده به مقاومت و تحمل در برابر تهدیدات خارجی، و تمجید از ایثارگری ملت ایران در متن بنر درج شوند.

4. تصاویر نمادین: می‌توان از تصاویر نمادین دیگر مانند گلهای سرخ و سفید، پلاک‌های ایرانی، و ایقوانات نظامی مرتبط با دفاع مقدس برای تزیین بنر استفاده کرد تا عناصر بیشتری از هویت ملی و مبارزه برای استقلال را نشان دهد.

5. تنوع در طراحی: بنر لایه باز باید امکان ویرایش و تغییر در مواد گرافیکی و متن را برای استفاده در مراسم‌ها، تجمعات، و رویدادهای مختلف ارائه دهد تا به متناسب با نیازهای مختلف استفاده‌کنندگان باشد.

با رعایت این نکات، طراحی بنر لایه باز با زمینه صورتی و تصویر پرچم ایران می‌تواند به تعامل با مفاهیم مرتبط با هفته دفاع مقدس کمک کرده و به مردم ایران یادآوری کند که ما همچنان به تضحیات و اراده ملت در دفاع از مرزها و مراتع ملی افتخار می‌آوریم.

بنر لایه باز هفته دفاع مقدس، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر هفته دفاع مقدس

طرح بنر هفته دفاع مقدس شامل: تصویر دانش آموز ، تایپوگرافی مدرسه سنگر است ، پرچم ایران و متن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی هفته دفاع، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته دفاع می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی لایه باز هفته دفاع مقدس

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 صورتی

سایز:                                91 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر هفته دفاع مقدس
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی با طرح بنر دفاع مقدس
  • طراحی شیک و کاربردی بنر هفته دفاع مقدس

پرچم ایران , هفته دفاع مقدس , دانلود بنر هفته دفاع مقدس , بنر دفاع مقدس , سالگرد دفاع مقدس , بنر گرامیداشت هفته دفاع مقدس , بنر هفته دفاع مقدس , دانش آموز , بنر دفاع مقدس , رزمنده , پرچم ایران , طرح بنرهفته دفاع مقدس , بازگشایی مدارس , بنر لایه باز , بنر , مدرسه سنگر است , طرح بنر , بنر لایه باز هفته دفاع مقدس , بنر گرامیداشت دفاع مقدس , بنر بازگشایی مدارس , طرح لایه باز بنر بازگشایی مدارس , بنر psd دفاع مقدس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325