بنر افقی هفته سلامت بانوان

شناسه مطلب : 432922
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :105 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/15
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر هفته سلامت بانوان

هفته ملی سلامت بانوان یک رویداد مهم است که به تأکید بر اهمیت سلامت و بهبودی زنان اختصاص دارد. این هفته به مناسبت روز جهانی زنان برگزار می‌شود و در طول آن برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی جهت آگاهی‌بخشی و ارتقاء سلامت بانوان انجام می‌شود. چاپ بنرهای تبلیغاتی به مناسبت این هفته می‌تواند تأثیرات مثبتی داشته باشد.

اولاً، بنرهای تبلیغاتی می‌توانند به افزایش آگاهی عمومی از مسائل مرتبط با سلامت بانوان کمک کنند. این بنرها می‌توانند مطالب و پیام‌های مرتبط با سلامت بانوان را به تصویر بکشند و به مخاطبان آموزه‌های مهمی را منتقل کنند. به عنوان مثال، اطلاعات در مورد پیشگیری از بیماری‌ها، تغذیه سالم، و مسائل روحی و روانی بانوان می‌تواند در این بنرها قرار گیرد.

دوماً، بنرهای تبلیغاتی می‌توانند به تشویق زنان به مراقبت از سلامت شخصی و مراجعه به پزشکان و مراکز بهداشتی کمک کنند. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی از قبیل "سلامت شما اولویت است" یا "زمانی برای مراقبت از خود دارید" را منتقل کنند و اهمیت بازرسی‌های پزشکی منظم را تأکید کنند.

سوماً، بنرهای تبلیغاتی می‌توانند به ترویج ایدئولوژی تساوی جنسیتی و حقوق زنان پرداخته و از جامعه درخواست حمایت از حقوق بانوان کنند. این بنرها می‌توانند پیام‌هایی از قبیل "زنان نیاز به دسترسی به خدمات بهداشتی کیفی دارند" یا "تساوی حقوق زنان، پیشرفت جامعه است" را منتقل کنند.

بنابراین، چاپ بنرهای تبلیغاتی به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان می‌تواند به افزایش آگاهی عمومی، تشویق به مراقبت از سلامت شخصی و حمایت از حقوق زنان کمک کند. این بنرها می‌توانند به ارتقاء سلامت و رفاه بانوان و بهبود کیفیت زندگی آنان کمک کنند.

بنر لایه باز هفته سلامت بانوان، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر هفته سلامت بانوان

طرح بنر هفته سلامت بانوان شامل: تصویر بانوان و دختر و متن گرامیداشت هفته سلامت بانوان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر هفته سلامت بانوان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر لایه باز هفته سلامت بانوان

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               105 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر هفته سلامت بانوان
  • هم نشینی مناسب زمینه کرم با طرح بنر هفته سلامت بانوان
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر دختر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر هفته سلامت بانوان

تصویر ایرانی , بنر هفته سلامت بانوان , بنر افقی هفته سلامت بانوان , تصویر دختر , سلامت بانوان , طرح بنر هفته سلامت بانوان , روز جهانی سلامت زنان , سلامت زنان , بنر سلامت زنان , تصویر زن ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325