بنر افقی نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)

شناسه مطلب : 440901
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :61 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

نیمه شعبان، روزی است که در آن به ولادت امام زمان، حضرت مهدی (عج)، پرداخته می‌شود. این رویداد مهم در تاریخ اسلامی، فرصتی است برای مسلمانان برای تجدید نیت و پرسش از خودشان درباره اهداف و مقاصد زندگی‌شان. در این روز، بسیاری از مردم در سراسر جهان با هم آمده و مراسم‌های مختلفی را برگزار می‌کنند. یکی از رسم‌های معمول در این روز، چاپ بنرهایی با مضامین مربوط به ولادت مهدی موعود (عج) است.

چاپ بنر در این روز، تأثیر مهمی در جامعه دارد. این بنرها با شعارها و پیام‌هایی که به امام زمان (عج) و مقام او اشاره دارند، می‌توانند افراد را به خود جلب کرده و آن‌ها را به فکر و تأمل در معنای واقعی این روز بیندازند. همچنین، این بنرها می‌توانند باعث ایجاد انسجام و اتحاد در جامعه شوند، زیرا افراد با دیدن این پیام‌ها، احساس همبستگی و ارتباط با یکدیگر را تقویت می‌کنند.

به طور کلی، چاپ بنر در روز نیمه شعبان یک فرصت است برای افراد برای بیان ارادت و اعتقاد خود به امام مهدی (عج) و همچنین ایجاد همبستگی و اتحاد در جامعه اسلامی.

طرح بنر لایه باز برای نیمه شعبان و ولادت امام زمان (عج) با زمینه سبز و طرح گل، یک راه بسیار زیبا و مفهومی برای ابراز ارادت و احترام به این روز مهم است. این طرح با استفاده از رنگ سبز، که نماد روزگار بهاری و تازه‌زیبایی است، احساس زنده‌دلی و امیدواری را در افراد به وجود می‌آورد. در ضمن، طرح گل پنجگونه که نمادی از زیبایی و بصیرت است، باعث می‌شود این بنر به یک آثار هنری تبدیل شود.

زمینه سبز این بنر نه تنها به ماجرایی زنده و پویا از نیمه شعبان اشاره دارد که مربوط به شادی و شعف این روز است، بلکه به تأکید بر رنگین‌کمانی از امید و انتظار میان مسلمانان نیز می‌پردازد. همچنین، طرح گل پنجگونه که همراه با این زمینه سبز است، نمادی از زیبایی، زندگی، و رشد است. این پنج گل نمادی از پنج اهل‌بیت است و ارتباط مستقیم با امام زمان (عج) دارد.

همچنین، استفاده از فایل لایه باز در این بنر، امکان تغییر و ویرایش آسان را برای هر فرد یا سازمان فراهم می‌کند. این به معنای این است که هر کسی می‌تواند به صورت خلاقانه و با توجه به نیازهای خود، این طرح را ویرایش و سفارشی کند تا بازتابی از متنوعیت و تفاوت‌های فرهنگی و ذوقی مخاطبان داشته باشد.

در نهایت، طرح بنر لایه باز نیمه شعبان و ولادت امام زمان با زمینه سبز و طرح گل، یک ابزار بسیار مؤثر برای بیان ارادت و احترام به این روز مهم است که به زیبایی و انعکاسی مفهومی از این روز میان مردم می‌افزاید.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح  بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل:تایپوگرافی یا ابا صالح المهدی ، طرح گل و متن تبریک ولادت امام مهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               61 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه سبز با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و طرح گل
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی یا ابا صالح مهدی در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

طرح بنر نیمه شعبان , بنر لایه باز نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , طرح بنر ولادت امام مهدی , بنر نیمه شعبان , تایپوگرافی یا ابا صالح المهدی , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , بنر میلاد امام مهدی , امامت , بنر ولادت حضرت مهدی , امام زمان , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , طرح بنر ولادت امام زمان , طرح بنر میلاد امام مهدی , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , بنر ولادت امام زمان , نیمه شعبان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325