بنر افقی نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی (عج)

شناسه مطلب : 441064
ابعاد :100 در 280 سانتی متر
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :99 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/03
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر ولادت امام مهدی و نیمه شعبان

نیمه شعبان یکی از رویدادهای مهم و معنوی در تاریخ اسلام است که به عنوان زمانی مقدس و پربرکت، به ویژه برای اهل سنت و شیعه، جشن‌ها و مراسم مذهبی برگزار می‌شود. این روز به ویژه در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی به مناسبت ولادت امام زمان (عج)، یا مهدی موعود، برگزار می‌شود. چاپ بنرها برای این روز، تأثیرات قابل توجهی در ارتقاء اطلاع‌رسانی و ایجاد انگیزه برای شرکت در مراسمات دارد.

اولاً، چاپ بنرها می‌تواند به عنوان یک ابزار مؤثر برای اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌های مذهبی مانند مراسمات و جشن‌های ولادت امام زمان عمل کند. این بنرها می‌توانند جزئیاتی از برنامه‌های مراسمات، مکان و زمان برگزاری و سخنرانان مدعو را به جامعه منتقل کنند و افراد را به شرکت در این مراسمات دعوت کنند.

دوماً، چاپ بنرها می‌توانند احساس تعلق و انتساب به جامعه اسلامی را تقویت کنند. این بنرها با ارائه پیام‌ها و تصاویری مرتبط با امام زمان و مراسمات مذهبی، افراد را به ارتباط نزدیکتر با ارزش‌ها و اعتقادات مشترک اسلامی دعوت می‌کنند و احساس وحدت و همبستگی را تقویت می‌کنند.

سوماً، چاپ بنرها می‌توانند نقش مهمی در ایجاد انگیزه و اشتیاق برای شرکت در مراسمات و جشن‌ها داشته باشند. با ارائه پیام‌ها و تصاویری الهام‌بخش و متناسب با این مناسبت مذهبی، این بنرها می‌توانند انگیزه افراد را برای شرکت فعال در مراسمات و انجام عبادات در این روز بالا ببرند و آنان را به سوی ارتباط نزدیکتر با امام زمان هدایت کنند.

طرح بنر نیمه شعبان ، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در بنر لایه باز ولادت امام زمان (عج)

طرح  بنر ولادت امام مهدی (عج) شامل:تذهیب و متن تبریک ولادت امام مهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنرولادت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               99 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب زمینه سبز با طرح بنر آغاز امامت حضرت مهدی
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر
  • طراحی شیک و کاربردی طرح بنر ولادت حضرت مهدی

طرح بنر ولادت امام زمان , طرح لایه باز بنر ولادت امام زمان , بنر لایه باز نیمه شعبان , امام زمان , طرح بنر نیمه شعبان , بنر نیمه شعبان , نیمه شعبان , طرح لایه باز بنر ولادت امام مهدی , بنر ولادت حضرت مهدی , طرح لایه باز بنر نیمه شعبان , طرح بنر میلاد امام مهدی , طرح لایه باز بنر میلاد امام مهدی , بنر میلاد امام مهدی , بنر ولادت امام زمان , طرح بنر ولادت امام مهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325