بنر افقی محل جمع آوری زکات فطریه

شناسه مطلب : 442380
ابعاد :100 در 280 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :23 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر عید فطر

عید فطر به عنوان یکی از مهم‌ترین جشن‌های اسلامی، نمادی از خاتمه ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن ایام شادمانی و فرح است. این روز، به عنوان نمادی از انسجام و همبستگی اعضای جامعه اسلامی در فراگیری ارزش‌های دینی و انسانی، جشن گرفته می‌شود. امر به معروف و نهی از منکر، کمک به نیازمندان، و اشتراک لحظات شاد و خوش با خانواده و دوستان، از جمله ویژگی‌های این روز است.

چاپ بنرهای مرتبط با عید فطر تاثیر مهمی در جشن و شادی این روز دارد. این بنرها با استفاده از طراحی‌های جذاب و پیام‌های شاداب، احساسات شادی و خوشحالی را در مردم تقویت می‌کنند. همچنین، بنرهای عید فطر به عنوان ابزاری برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی درباره مراسمات و جشن‌های مرتبط با این روز، مورد استفاده قرار می‌گیرند که باعث افزایش شناخت مردم از اهمیت ویژه این روز می‌شود.

با چاپ بنرهای مرتبط با عید فطر، ارتباطات فرهنگی و اجتماعی بین افراد تقویت می‌شود و انسجام و همبستگی در جامعه نیز بهبود می‌یابد. این بنرها همچنین به عنوان یک ابزار موثر برای ترویج ارزش‌های انسانی و اجتماعی مانند محبت، همدلی، و بخشش عمومی عمل می‌کنند و مردم را به فعالیت‌های مهم و مفید در این روز دعوت می‌کنند.

طراحی بنر لایه باز برای عید فطر با زمینه سبز و تایپوگرافی "زکات فطره و کفاره"، یک فرصت برای ابراز اهمیت و ارزش زکات و کفاره در این روز مهم است. زکات فطره و کفاره دو وظیفه مهم و اساسی در اسلام هستند که به طور خاص در پایان ماه رمضان ادا می‌شوند و نقش مهمی در پاکسازی روح و امور مالی جامعه دارند.

زکات فطره به عنوان یکی از واجبات عید فطر، نمادی از پاکسازی مالی و روحی در جامعه است که به نیازمندان و محرومان اهدا می‌شود تا آنها نیز از فرازندان شادی و خوشی عید بهره‌مند شوند. همچنین، کفاره نمادی از توبه و تصحیح اعمال است که به انسان امکان می‌دهد از خطاهای گذشته‌اش پاک شود و با دست پاکیزه و قلبی آرام، به سوی آینده روشن‌تر حرکت کند.

با طراحی بنرهای لایه باز با زمینه سبز و تایپوگرافی "زکات فطره و کفاره"، می‌توان اهمیت این دو وظیفه مهم اسلامی را به مخاطبان منتقل کرد و آنها را به ادای این وظایف دینی دعوت نمود. طرح‌هایی که از رنگ سبز بهره می‌برند، نمادی از زندگی و تازگی است و می‌توانند احساس شادابی و نشاط را در مخاطبان به وجود آورند.

با چاپ بنرهای لایه باز مرتبط با زکات فطره و کفاره، ارتباطات فرهنگی و اجتماعی میان افراد تقویت می‌شود و انسجام و همبستگی مردم با این دو وظیفه اسلامی بهبود می‌یابد. همچنین، این بنرها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر برای ترویج ارزش‌های انسانی و دینی مرتبط با زکات و کفاره عمل می‌کنند و مردم را به اهمیت این وظایف دینی و اجتماعی یادآوری می‌کنند.

بنر عید فطر، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر عید فطر

طرح بنر عید فطر شامل:تایپوگرافی زکات فطره و کفاره ، تذهیب و متن تبریک عید فطر می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید فطر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر عید فطر

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               23 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید فطر
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر عید فطر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی زکات فطره و کفاره در طرح بنر عید فطر

 


عید فطر , تایپوگرافی زکات فطره و کفاره , دانلود بنر عید فطر , بنر psd عید فطر , بنر لایه باز عید فطر , محل جمع آوری زکات فطریه , بنر عید سعید فطر , بنر لایه باز عید فطر , طرح های لایه باز , بنر تبریک عید فطر , طرح های psd , بنر عید فطر , محل جمع آوری فطریه , طرح عید فطر , طرح بنر عید فطر , بنر عید فطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325