بنر افقی شهادت حضرت علی (ع) و شب قدر

شناسه مطلب : 442288
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :94 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر شهادت امام علی (ع)

شهادت امام علی (ع) و شب قدر دو رویداد مهم و پربرکت در تاریخ اسلام هستند که هر کدام ارزش‌ها و ارتباطی خاصی با مردمان مسلمان دارند. شهادت امام علی (ع)، فرمانده باشکوه و پرافتخار اسلام، نمادی از استقامت، عدالت و ایمان است. در این روز، مردمان با حضور در مراسمات و تجدید عهد با امام علی (ع)، درس‌هایی ارزشمند از تواضع، مدارا و انسان‌گرایی را به دست می‌آورند و از آن به عنوان الگویی برای زندگی خود استفاده می‌کنند.

شب قدر نیز به عنوان شبی است که زمینه‌ی برگزاری آن برخی از رخدادهای مهم تاریخی اسلامی، از جمله نزول قرآن کریم، تقریباً مشخص شده است. این شب، شبی است که برکت و رحمت الهی فراوانی دارد و انسان‌ها با عبادت و تضرع به خداوند، از بخشش و مغفرت الهی استفاده می‌کنند. شب قدر نشانگر انعکاس رحمت و مهربانی الهی به انسان‌هاست و در این روز مردمان بیشتر به سوی دینیتی و اخلاقیت خود بازمی‌گردند.

بنرهای چاپی می‌توانند نقش مهمی در ترویج این دو رویداد داشته باشند. با استفاده از طراحی‌های جذاب و پیام‌های موثر، بنرها می‌توانند مردم را به شرکت در مراسمات و عزاداری‌های مرتبط با شهادت امام علی (ع) و عبادت در شب قدر تشویق کنند. این بنرها می‌توانند به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر برای ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی اسلامی و ایجاد اتحاد و همبستگی در جامعه عمل کنند.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت شهادت امام علی (ع) با زمینه سبز و کرم می‌تواند به عنوان یک فضای زیبا و متفاوت برای ابراز احترام و تجدید عهد با امام علی (ع) مورد استفاده قرار گیرد. این بنر می‌تواند با استفاده از رنگ‌های سبز و کرم، احساسی از زیبایی و زندگی جدید را به مخاطبان منتقل کند.

در لایه اول، می‌توانید زمینه سبز را به عنوان پس‌زمینه بنر انتخاب کنید. رنگ سبز نمادی از شادابی، امید و تازگی است که باعث ایجاد یک احساس آرامش و زیبایی می‌شود و با توجه به شهادت امام علی (ع)، می‌تواند نمادی از پیام‌های او در مورد عدالت و محبت باشد.

سپس، با استفاده از لایه‌های دیگر، می‌توانید الگوها یا تذهیب‌های مختلفی را به بنر اضافه کنید. این الگوها می‌توانند شامل طرح‌های هندسی، نقشه‌های معنوی یا حتی شکل‌هایی از نام و شعار امام علی (ع) باشند که به بنر جلالت و جذابیت بیشتری بدهند.

بعد از آن، می‌توانید متنی با پیام‌های مرتبط با شهادت امام علی (ع) و تجدید عهد به او را به بنر اضافه کنید. این متن می‌تواند شامل تبریک و خوشامدگویی به این مناسبت، دعوت به شرکت در مراسمات و عزاداری‌های مرتبط، و یا هر پیام دیگری که به ارزش‌ها و اندیشه‌های امام علی (ع) اشاره دارد، باشد.

در نهایت، با استفاده از لایه‌های قابل ویرایش، می‌توانید بر روی بنر لوگو یا نام سازمان یا رویداد مرتبط با شهادت امام علی (ع) را اضافه کنید و بنر را به شکلی کامل و حرفه‌ای تر تکمیل کنید. این بنر می‌تواند به عنوان یک وسیله تبلیغاتی موثر در ترویج ارزش‌ها و اندیشه‌های امام علی (ع) و جلب توجه به شهادت ایشان عمل کند.

بنر شهادت امام علی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام علی

طرح بنر شهادت امام علی شامل: تایپوگرافی یا علی بن ابی طالب ، تذهیب و متن مرتبط با شهادت امام علی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر شهادت امام علی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام علی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، سبز

سایز:                               94 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر شهادت امام علی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و سبز با طرح بنر شهادت امام علی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی یا علی بن ابی طالب در طرح بنر شهادت امام علی

بنر شب های قدر , امام علی , تذهیب , شب قدر , بنر مراسم احیإ شب های قدر , طرح بنر شب قدر , بنر شب قدر , لیلة القدر , بنر شب های قدر , طرح بنر شب قدر , بنر شهادت حضرت علی , بنر شهادت امیرالمومنین , شهادت امام علی , شهادت حضرت علی , طرح لایه باز بنر شب قدر , بنر شهادت حضرت علی , بنر شهادت حضرت علی , بنر شب قدر , بنر شهادت امام علی , تایپوگرافی یا علی بن ابی طالب  ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325