بنر افقی شهادت امام سجاد (ع)

شناسه مطلب : 426653
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :116 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر تسلیت روز شهادت امام سجاد

شهادت امام علی بن حسین، معروف به امام سجاد (علیه‌السلام)، چهارمین امام شیعیان در 10 محرم سال 95 هجری قمری روی داد. او فرزند امام حسین (علیه‌السلام) بود و پس از تظاهرات منیژه و کشته شدن پدربزرگش، امامت را به عهده گرفت. امام سجاد به علت عبادت‌های فراوان و دعاهای معروف به "صحیفه سجادیه" شناخته می‌شود که شامل دعاها و مناجات‌هایی است که به پندار و معرفت اسلامی و اخلاقی می‌پردازد.

تأثیر چاپ بنر در روز شهادت امام سجاد: چاپ بنر‌ها در روز شهادت امام سجاد (علیه‌السلام) می‌تواند نقش مهمی در گسترش و ترویج پیام‌ها و ارزش‌های اسلامی و شیعیان داشته باشد. این بنرها می‌توانند شامل مضامینی مثل زندگی‌نامه و سیره امام سجاد، عبادات و دعاهای او، اهمیت حفظ حقوق بشر و عدالت اجتماعی، مهرورزی و کمک به نیازمندان و مساکین باشند.

از طرفی، چاپ بنر‌ها می‌توانند به نقل و انتقال این پیام‌ها و مفاهیم به شیوه‌های مختلف کمک کنند؛ مانند تصاویر و نقاشی‌های هنری که احساسات و معانی اسلامی را به تصویر می‌کشند. همچنین، اطلاع‌رسانی درباره برنامه‌های مراسمی در این روز با استفاده از بنرها می‌تواند برای مردم موثرتر باشد و آنها را به شرکت در این مراسم‌ها ترغیب کند.

به طور کلی، چاپ بنر‌ها در روز شهادت امام سجاد می‌تواند نقشی موثر در افزایش آگاهی مردم از زندگی، آموزه‌ها و اندیشه‌های امام سجاد (علیه‌السلام) داشته باشد و این امر به نوبه خود باعث تقویت ارتباط مردم با معصومین اهل بیت عصمت و طهارت و نزد خداوند متعال می‌گردد.

طرح بنر شهادت امام سجاد(ع)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر شهادت امام سجاد

طرح بنر شهادت امام سجاد (ع) شامل: تایپوگرافی  ، تذهیب ، کارد اسلیمی ، نقوش مذهبی ، تصویر کبوتر و متن تسلیت شهادت امام سجاد (ع)  باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت یا همدردی با صاحبان عزا استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر شهادت امام سجاد (ع) 

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               116 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز شهادت امام سجاد
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح بنر تسلیت شهادت امام سجاد (ع)
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و متن تسلیت شهادت امام سجاد در طرح بنر شهادت امام سجاد (ع)
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر

بنر روز شهادت امام سجاد , طرح بنر , بنر مناسبتی , شهادت امام سجاد , بنر شهادت امام سجاد , بنر شهادت امام زین العابدین , بنر سالروز شهادت امام سجاد , امام زین العابدین , طرح بنر شهادت امام سجاد , امام سجاد , طرح بنر شهادت امام زین العابدین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325