بنر افقی سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی

شناسه مطلب : 427394
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :53 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی

 

روز 16 مرداد به عنوان سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی در ایران، یادآور اهمیت و ارزش تحقیق و تلاش دانشجویان و اساتید در جهت توسعه و پیشرفت جامعه است. جهاد دانشگاهی از زمان تأسیسش تاکنون، به عنوان یکی از مهم‌ترین سازمان‌های فعال در حوزه علم و فناوری در ایران شناخته می‌شود.

در این روز، بنرها و پوسترهای چاپی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا به مردم و اعضای جامعه، اهمیت و تأثیر جهاد دانشگاهی را نشان دهند. بنرها، با متن‌ها و تصاویری متنوع، به بیان اهداف اصلی این سازمان پرداخته و از دستاوردها و تلاش‌های افراد مختلف در جهت تحقق اهداف آن سخن می‌گویند.

تأثیر چاپ بنر در این روز به دو نکته مهم می‌انجامد. اولاً، بنرها باعث افزایش آگاهی عمومی از موجودیت جهاد دانشگاهی می‌شوند و اهمیت نقش آن در ترویج فرهنگ پژوهش، تحقیق و نوآوری را به نمایش می‌گذارند. دوماً، این پوسترها باعث ایجاد انگیزه و اشتیاق برای شرکت در فعالیت‌ها و پروژه‌های مختلف جهاد دانشگاهی می‌شوند و افراد را به تلاش بیشتر در زمینه‌های علمی و فناوری تشویق می‌کنند.

با توجه به اینکه جهاد دانشگاهی همواره در تحقق اهداف ملی و توسعه کشور نقش موثری داشته است، اهمیت تبلیغات و ترویج این سازمان از طریق چاپ بنر در روز 16 مرداد بسیار مشخص و اجتناب‌ناپذیر است. با این اقدامات، افراد و جامعه بهتر با اهداف و فعالیت‌های جهاد دانشگاهی آشنا می‌شوند و همچنین تحت تأثیر مثبت این سازمان قرار می‌گیرند که می‌تواند منجر به بالندگی فرهنگ تحقیق و تلاش در جامعه شود.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت سالروز جهاد دانشگاهی با زمینه آبی و تصویر کلاه فارغ التحصیلی و کتاب، می‌تواند نمادی از تلاش‌ها و پیشرفت‌های دانشجویان و جامعه دانشگاهی در جهت پیشبرد دانش و علم باشد. در این طراحی، از رنگ آبی به عنوان رنگ اصلی برای زمینه بنر استفاده می‌شود که نماد آسمان، علم و عمق دانش است.

 طرح بنر لایه باز به مناسبت سالروز جهاد دانشگاهی، با زمینه آبی فراوانی راجع به دانش و آموزش دارد. رنگ آبی به عنوان نماد آسمان و بی‌انتهایی به ما یادآوری می‌کند که جستجوی دانش همچون سفری بی‌پایان است که هرچقدر هم پیش برویم، همچنان چیزهای جدیدی برای یادگیری و کشف دارد.

در این طراحی بنر، تصویر کلاه فارغ التحصیلی به عنوان نمادی از موفقیت و پیروزی دانشجویان در پی دریافت دانش و فارغ‌التحصیلی از دانشگاه استفاده شده است. کلاه فارغ التحصیلی نشان‌دهنده پشتکار و تلاش دانشجویان در طی مسیر تحصیلی‌شان است و نشان‌دهنده این است که اکنون آن‌ها آماده‌اند به جامعه علمی و اجتماعی خدمت کنند.

علاوه بر کلاه فارغ التحصیلی، تصویر کتاب به عنوان نمادی از دانش و یادگیری در این بنر قرار دارد. کتاب‌ها نماد دانش و حصول آن هستند و تلاش دانشجویان برای یادگیری از منابع مختلف به خوبی در این تصویر بازتاب یافته است.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت سالروز جهاد دانشگاهی با استفاده از این عناصر، به یادآوری اهمیت تلاش و کوشش‌های دانشجویان در ارتقاء دانش و آموختن از منابع علمی می‌پردازد. این بنر افتخار مسئولیت و جهاد دانشگاهی را بر دوش دانشجویان می‌گذارد و آن‌ها را به سوی تلاش بیشتر و پیشرفت بی‌وقفه در راه حصول علم و دانش هدایت می‌کند.

به‌اقتضای مناسبت، می‌توان از اسلوگن‌ها و پیام‌های موجهی همراه با طرح بنر استفاده کرد. این اسلوگن‌ها می‌توانند به تشویق و الهام‌بخشی دانشجویان برای ادامه راه تحصیلی و پیوستن به جمع پژوهشگران و دانشمندان علمی کمک کنند. همچنین، طراحی کتبی مرتبط با جشنواره‌ها و برنامه‌های جهاد دانشگاهی نیز می‌تواند جذابیت و زیبایی بنر را به افزایش بیاورد.

در نهایت، طراحی بنر لایه باز به مناسبت سالروز جهاد دانشگاهی، با زمینه آبی و استفاده از تصویر کلاه فارغ التحصیلی و کتاب، از عوامل موثر در ترویج اهداف آموزشی و علمی در دانشگاه‌ها خواهد بود و می‌تواند نقش مهمی در الهام بخشی و انگیزه‌بخشی به دانشجویان و اعضای جامعه دانشگاهی ایفا کند.

بنر  سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی

طرح بنر سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی شامل: تصویر کلاه فارغ التحصیلی و پرچم ایران ، و متن گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی  می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، آبی

سایز:                               53 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی با طرح بنر سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت و تصویر کلاه فارغ التحصیلی و پرچم ایران
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنرسالروز تاسیس جهاد دانشگاهی

بنر لایه باز سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی , روز جهاد دانشگاهی , روز تاسیس جهاد دانشگاهی , بنر روز تاسیس جهاد دانشگاهی , سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی , طرح بنر سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی , بنر روز جهاد دانشگاهی , طرح بنر روز جهاد دانشگاهی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325