بنر افقی روز معلم

شناسه مطلب : 418502
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :77 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر روز معلم

روز معلم در ایران هر ساله در تاریخ 12 اردیبهشت برگزار می‌شود و به مناسبت تجلیل از معلمان و بزرگداشت زحمات آنان در آموزش و پرورش نوجوانان و جوانان تقدیم می‌گردد. این روز یک فرصت خوب برای نشان دادن احترام و قدردانی نسبت به معلمان است و چاپ بنر و استفاده از تبلیغات مناسب می‌تواند به نحو قابل توجهی تاثیرگذار باشد.

استفاده از بنر برای روز معلم، می‌تواند به عنوان یک راه ساده و موثر برای جذب توجه و افزایش آگاهی درباره اهمیت این روز و نقش معلمان در جامعه به کار گرفته شود. بنرهایی که با استفاده از تصاویر مناسب طراحی شده‌اند، می‌توانند به عنوان یک ابزار موثر برای جلب توجه عمومی و تشویق مردم به شرکت در رویدادهای مرتبط با این روز، مورد استفاده قرار گیرند.

همچنین، استفاده از بنرهای چند زبانه برای روز معلم می‌تواند به عنوان یک ابزار مناسب برای ایجاد تعاملات بین فرهنگی مورد استفاده قرار گیرد. در این صورت، می‌توان به عنوان یک مدیر یا دفتری از اهمیت این روز و نقش معلمان در جامعه به طور بیشتری آگاهی داشت و به افراد مختلفی از جمله مهاجرین و افرادی که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند، اطلاعات لازم را ارائه داد.

طراحی بنر لایه باز برای روز معلم می تواند به عنوان یکی از بهترین ابزارها برای جذب توجه مخاطبین و تقدیر از معلمان استفاده شود. با این حال، طراحی بنر باید به شکلی باشد که به آسانی درک شود و تمام مخاطبین احساس کنند که معلمان باید ارزشمند شناخته شوند.

زمینه کرم و آبی برای بنر روز معلم بسیار مناسب است، زیرا رنگ کرم نشان دهنده انرژی و روحیه روشنی است و رنگ آبی به عنوان رنگ آسمان، احساس آرامش و امنیت را به مخاطبین القا می کند. تصویر شهید مطهری نیز می تواند به عنوان یکی از نمادهایی از تلاش و ایثار معلمان در طول سال های آموزشی استفاده شود.

با این حال، در طراحی بنر، باید به چند مورد توجه کرد. ابتدا، باید از فونتی با حروف بزرگ و خوانا استفاده کنید تا متن بنر به آسانی قابل خواندن باشد. ثانیا، باید از عکس های با کیفیت و با کیفیت بالا استفاده کنید تا تصویر بنر جذاب و حرفه ای باشد. در نهایت، باید پیامی واضح و کوتاه در مورد ارزشمندی معلمان و نقش آنها در جامعه ارائه دهید.

به طور خلاصه، طراحی بنر لایه باز با زمینه کرم و آبی و تصویر شهید مطهری می تواند به عنوان یک ابزار قوی برای جذب توجه مخاطبین به روز معلم استفاده شود.

این بنر با زمینه کرم و آبی طراحی شده است که نشان دهنده رنگ های پراکنده در نظر گرفته شده است. این رنگ ها به دلیل نزدیکی به رنگ های پر استفاده در لباس های معلمان و آموزش و پرورش، به عنوان رنگ های اصلی در طراحی بنر استفاده شده اند. تصویر شهید مطهری نیز به عنوان یکی از نمادهای انقلاب و مقاومت در کنار مفهوم اعتلای فرهنگی و آموزشی، در این طرح مورد استفاده قرار گرفته است.

در قسمت بالای بنر عبارت "روز معلم" با استفاده از فونت های رسمی و مناسب، به طور بارز نمایش داده شده است. همچنین از نوع فونت هایی که به دلیل خوانایی بالا و سادگی در متون طولانی بسیار استفاده می‌شوند، برای نوشتن اطلاعات مهم مربوط به روز معلم استفاده شده است.

در بخش پایین بنر، به جای استفاده از عبارات تقدیر و تشکر از معلمان، از اصطلاح "تربیت کننده های بزرگ" استفاده شده است. این عبارت نشان دهنده اهمیت و ارزش تربیت کنندگان به عنوان ستون اصلی آموزش و پرورش در جامعه است. در کنار آن، از عبارت "با احترام و تقدیر" به عنوان پایانی برای بیان احترام به معلمان استفاده شده است.

بنر روز معلم، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز بنر روز معلم

طرح بنر روز معلم شامل: تصویر شهید مطهری و تایپوگرافی معلم و متن گرامیداشت روز معلم می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز معلم می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز معلم

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، آبی

سایز:                               77 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز معلم
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و آبی با طرح بنر روز معلم
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از عکس باکیفیت  شهید مطهری در طرح بنر روز معلم
  • استفاده از تایپوگرافی معلم در طراحی بنر

 


دانلود بنر روز معلم , طرح لایه باز روز معلم , شهید مطهری , بنر لایه باز روز معلم , بنر گرامیداشت روز معلم , بنر روز معلم psd , روز معلم , معلم , دانلود بنر لایه باز , طرح بنر روز معلم , بنر روز معلم , طرح بنر روز معلم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325