بنر افقی روز داروساز

شناسه مطلب : 429035
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :16 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر روز داروساز

روز 5 شهریور، به عنوان "روز داروساز" در ایران جشن گرفته می‌شود تا به تلاش‌ها و کارهای داروسازان در تامین داروها و محصولات دارویی جهت بهبود سلامتی جامعه احترام گذاشته شود. این روز یک فرصت مناسب است تا اهمیت حرفه داروسازی به عنوان یکی از عوامل اساسی در حفظ و بهبود سلامتی افراد مورد تاکید قرار گیرد.

استفاده از بنرهای تبلیغاتی در جشن‌ها و رویدادهای مختلف، ابزاری مؤثر برای جذب توجه و اطلاع‌رسانی به موضوعات مختلف است. چاپ بنرها برای روز داروسازی نیز می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد. با ایجاد بنرهای جذاب و خلاقانه، اطلاعات مرتبط با اهمیت داروسازی، نقش داروسازان در بهبود سلامتی جامعه، و اهمیت مصرف داروهای تجویزی به درستی به مخاطبان منتقل می‌شود. این اقدام می‌تواند مردم را به فهم بهتری از نقش داروسازان در جامعه و نیز توجه به مسائل مرتبط با بهداشت عمومی ترغیب کند.

بنرهای چاپ شده برای روز داروسازی می‌توانند علاوه بر تبلیغات، بستری برای ایجاد ارتباط مستقیم با جامعه فراهم کنند. انتخاب تصاویر مناسب و استفاده از شعارهای قوی و جذاب، ابعاد آموزشی و آگاهی‌بخشی این روز را تقویت خواهد کرد. در نتیجه، با ترکیب این ابعاد با هدف ترویج ارزش‌های داروسازی و بهبود سلامتی، بنرهای چاپ شده می‌توانند به تعزیز افکار عمومی مثبت نسبت به داروسازان و کارکردهایشان کمک کنند.

طرح لایه باز بنر روز داروساز، جهت استفاده کاربران و گرامیداشت روز داروساز طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز داروساز

طرح بنر لایه باز روز داروساز شامل: عکس با کیفیت از دارو  و متن گرامیداشت روز داروساز می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر افقی روز داروساز

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، سفید

سایز:                               16 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز عمودی روز داروساز
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و سفید در طرح بنر
  • استفاده مناسب از تصویر دارو در طرح بنر
  • استفاده از متن گرامیداشت روز داروساز

 


طرح بنر افقی روز داروساز , بنر گرامیداشت روز داروسازی , بنر لایه باز , داروسازی , طرح بنر روز داروسازی , داروساز , بنر روز داروسازی , بنر بنر ایرانی , روز داروساز , بنر افقی روز داروساز , طرح لایه باز بنر افقی روز داروساز , بنر تبریک روز داروسازی , طرح بنر تبریک روز داروسازی , طرح بنر گرامیداشت روز داروسازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325