بنر افقی روز جهانی هلال احمر

شناسه مطلب : 419079
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :49 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز هلال احمر

روز هلال احمر هر سال در تاریخ ۸ مه (۱۸ اردیبهشت) جشن‌گرفته می‌شود و به یادبود تأسیس سازمان جهانی حفاظت از جان‌ها (ICRC) در سال ۱۸۶۳ توسط یک تاجر سوئیسی به نام هنری دونان است. این روز به منظور ارتقای فرهنگ کمک به نیازمندان و ترویج اهمیت کارهای انسان دوستانه و بشردوستانه این سازمان تعیین شده است.

بنر چاپی به عنوان یک وسیله ارتباطی مؤثر در بیان پیام‌هایی که قرار است به جامعه منتقل شود، به کار گرفته می‌شود. در روز هلال احمر نیز می‌توان با چاپ بنرهای مناسب و منظم، به اهمیت کارهای این سازمان برای حفاظت از جان‌ها، کمک به نیازمندان در مواقع اضطراری و پشتیبانی از جوامع محلی پیام داد.

چاپ بنر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قدرتمند می‌تواند به نحوی طراحی و تهیه شود که بتواند جذابیت بیشتری برای جامعه ایجاد کند و برای حمایت از فعالیت‌های هلال احمر و همچنین برای اطلاع‌رسانی به شیوه‌ای دلخواه و مؤثر، مورد استفاده قرار گیرد. به عنوان مثال، طراحی بنر‌هایی با شعارهایی مانند "نجات جان‌ها اولویت ماست" یا "هلال احمر، نشانی امید برای نیازمندان"، می‌تواند توجه جامعه را به این مسئله جلب کند.

 

بنر روز روز هلال احمر، توسط تیم حرفه ای پارس گرافیک جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز هلال احمر

طرح بنر روز هلال احمر شامل: تصویر لوگو هلال احمر و پرچم ایران و متن گرامیداشت روز هلال احمر می باشد که توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز روز هلال احمر می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز هلال احمر

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز ، آبی

سایز:                               49 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز هلال احمر
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و آبی با طرح بنر روز هلال احمر
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر لوگو هلال احمر در طرح بنر روز هلال احمر

 


طرح بنر روز روزهلال احمر , هلال احمر , بنر روز جهانی هلال احمر , روز صلیب سرخ , بنر روز صلیب سرخ , صلیب سرخ , نماد هلال احمر , امدادگر , طرح بنر هلال احمر , طرح روز هلال احمر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325