بنر افقی روز جمهوری اسلامی ایران

شناسه مطلب : 442284
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :45 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر روز جمهوری اسلامی ایران

روز جمهوری اسلامی ایران، که هر ساله در تاریخ 12 فروردین جشن‌گرفته می‌شود، یکی از مهم‌ترین رویدادهای ملی و تاریخی کشور است. این روز به یاد آوری تصویب قانون اساسی و اعلام جمهوری اسلامی ایران در سال 1357 توسط مردم ایران اختصاص دارد. روز جمهوری اسلامی فرصتی است برای ارج نهادن به ارزش‌ها و ایده‌هایی که بر پایه آن تشکیل شده‌است، از جمله عدالت اجتماعی، استقلال، دموکراسی و حقوق بشر.

بنرهای چاپی با طراحی‌های جذاب و پیام‌های موثر می‌توانند نقش مهمی در جشن‌گیری و افزایش آگاهی مردم از این روز داشته باشند. طراحی بنرها با استفاده از رنگها، عکس‌ها و متن‌های مناسب، می‌تواند مردم را به شرکت در مراسمات عمومی و فعالیت‌های مرتبط با این روز تشویق کند. همچنین، این بنرها می‌توانند به عنوان وسیله‌ای برای ترویج ارزش‌های جمهوری اسلامی، ارتقاء افتخار و احترام به آن، و تقویت انگیزه برای شرکت مردم در فرایند تصمیم‌گیری مشارکتی به کار گرفته شوند.

بنرهای چاپی برای روز جمهوری اسلامی می‌توانند به عنوان یک ابزار ارتباطی قدرتمند عمل کنند که در ترویج ارزش‌ها و ایده‌های جمهوری اسلامی و ارتقاء انگیزه مردم برای شرکت در انتخابات و فعالیت‌های مشارکتی موثر باشند. این بنرها می‌توانند ارتباط مستقیمی بین مردم و دولت ایجاد کنند و نقش مهمی در تقویت هویت ملی و افزایش افتخار به کشور داشته باشند.

طراحی بنر لایه باز برای روز جمهوری اسلامی ایران با زمینه آبی و تصویر امام خمینی (ره) می‌تواند یک ابزار قدرتمند برای ارتقاء افتخار و احترام به ارزش‌ها و ایده‌های جمهوری اسلامی باشد. این بنر با نمایش تصویر امام خمینی (ره)، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، ارتباط مستقیمی بین این روز مهم و رهبری انقلاب اسلامی را برقرار می‌کند.

لایه اول این بنر می‌تواند شامل یک زمینه آبی رنگ باشد که نمادی از حفظ و ارتباط با عنصر آب و بی‌نهایتی ویژگی‌های آن به عنوان منبع حیات است. این زمینه آبی می‌تواند احساس آرامش و امنیت را به مخاطب منتقل کند.

در لایه دوم، تصویر امام خمینی (ره) باشد که به عنوان نمادی از رهبری انقلاب اسلامی و بنیان‌گذاری جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود. این تصویر می‌تواند باعث تقویت ارتباط مردم با ارزش‌ها و ایده‌های انقلابی شود.

سپس، با استفاده از لایه‌های دیگر، می‌توانید متنی با پیام‌های مرتبط با روز جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن را به بنر اضافه کنید. این متن می‌تواند شامل دعوت به شرکت در مراسمات عمومی، تبریک و تحسین به مناسبت این روز ملی، و یا هر پیام دیگری که به ترویج ارزش‌های جمهوری اسلامی و ارتقای افتخار و احترام به آن کمک کند، باشد.

در نهایت، با استفاده از لایه‌های قابل ویرایش، می‌توانید بر روی بنر لوگو یا نام سازمان یا رویداد مرتبط با روز جمهوری اسلامی ایران را اضافه کنید و بنر را به شکلی کامل و حرفه‌ای تر تکمیل کنید. این بنر می‌تواند به عنوان یک ابزار قدرتمند در ارتقاء ارزش‌ها و ایده‌های جمهوری اسلامی و افزایش افتخار و احترام به آن، استفاده شود.

بنر روز جمهوری اسلامی ایران ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران

طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران شامل:تصویر آیت الله خامنه ای و امام خمینی (ره) و تایپوگرافی جمهوری اسلامی و متن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران میباشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران  را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر روز جمهوری اسلامی ایران

ابعاد:                                200 در90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                               45 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز جمهوری اسلامی ایران
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت 
  • طراحی بنر با استفاده از عکس با کیفیت رهبر و امام خمینی (ره) در طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران

 

 


رهبر , تایپوگرافی جمهوری اسلامی ایران , تصویر آیت الله خامنه ای , طرح بنر روز جمهوری اسلامی ایران , امام خمینی , پرچم ایران , بنر لایه باز روز جمهوری اسلامی ایران , روز جمهوری اسلامی ایران , پرچم ایران , بنر روز جمهوری اسلامی ایران , 12 فروردین , بنر 12 فرودرین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325