بنر افقی روز بزرگداشت شاهچراغ

شناسه مطلب : 421368
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

سالروز بزرگداشت شاهچراغ یکی از مناسبت‌های مهم در تاریخ ایران است که هر ساله در تاریخ چهاردهم خرداد ماه جشن‌ها و مراسمی به منظور گرامیداشت آن برگزار می‌شود. این روز به یاد آوری عملیات شاهچراغ در سال ۱۳۵۹ است که به رهبری سپاه پاسداران و با همکاری ارتش، ناوگان هوایی و عموم مردم، به پایان رسید. در این عملیات، پس از شبی‌بودن برای چندین هفته، پهپاد‌ها و هواپیماها به تهاجم آمده و توانستند تمام پایگاه‌های نظامی عراق را در محدوده‌ی جنوب غربی کشور را ضربه بزنند و آنها را از مرزهای ایران دور نگه دارند.

از جمله اقداماتی که در این روز صورت می‌گیرد، چاپ بنر‌های تبلیغاتی و گرامی‌داشتی می‌باشد. چاپ بنر‌ها با متن‌ها و تصاویری مرتبط با شاهچراغ و عملیاتی که در آن صورت گرفت، این امکان را فراهم می‌کند تا پیام‌های ارزشمند و تاریخی در میان مردم منتقل شود. بنر‌ها معمولاً در محل‌های عمومی نصب می‌شوند، از جمله خیابان‌ها، میدان‌ها، مراکز خرید و اماکن دیگر که تردد بالایی دارند. این تبلیغات می‌توانند آگاهی عمومی را درباره اهمیت و ارزش شاهچراغ افزایش دهند و باعث یادآوری و گرامی‌داشت این رویداد تاریخی شوند.

چاپ بنر برای سالروز بزرگداشت شاهچراغ تاثیر مهمی در شناخت و آگاهی عمومی افراد دارد. این بنر‌ها می‌توانند به عنوان یک وسیله‌ی بصری برای جذب توجه مردم به رویداد مورد نظر عمل کنند. با قرار گرفتن بنر‌ها در مکان‌های عمومی، مردم به سادگی با اطلاعات مهم درباره شاهچراغ آشنا می‌شوند و به این ترتیب، برنامه‌ها و مراسم مرتبط با این روز را بهتر می‌شناسند و ممکن است در آن‌ها شرکت کنند. بنر‌های چاپ شده، از طریق تصاویر و متن‌های مناسب به ترویج ارزش‌ها و مفاهیم مربوط به شاهچراغ کمک می‌کنند و در کنار آن، احساس همبستگی و افتخار ملی را در مردم تقویت می‌کنند.

بنابراین، چاپ بنر برای سالروز بزرگداشت شاهچراغ یک روش موثر برای ترویج و گسترش آگاهی عمومی درباره این رویداد تاریخی است. این بنر‌ها می‌توانند به عنوان ابزاری قدرتمند در ترویج و حفظ ارزش‌ها و تاریخ ایران مورد استفاده قرار گیرند و تأثیر مثبتی در جامعه‌ی ایرانی داشته باشند.

بنر روز بزرگداشت شاهچراغ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ شامل:، طرح گل و متن گرامیداشت روز بزرگداشت شاهچراغ می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید 

سایز:                               20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر روز بزرگداشت شاهچراغ
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از طرح گل در طرح بنر روز بزرگداشت شاهچراغ

بنر بزرگداشت شاهچراغ , بنر لایه باز بزرگداشت شاهچراغ , بزرگداشت شاهچراغ , گلدسته , طرح بنر بزرگداشت شاهچراغ , طرح بنر گرامیداشت شاهچراغ , گرامیداشت شاهچراغ , شاهچراغ , بنر گرامیداشت شاهچراغ , بنر بزرگداشت شاهچراغ , تایپوگرافی شاهچراغ , بنر روز بزرگداشت احمد ابن موسی , احمد ابن موسی , بنر لایه باز گرامیداشت شاهچراغ , طرح بنر روز گرامیداشت شاهچراغ , بنر گرامیداشت شاهچراغ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325