بنر افقی رحلت حضرت خدیجه (س)

شناسه مطلب : 441694
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :83 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر وفات حضرت خدیجه (س)

رحلت حضرت خدیجه (سلام الله علیها)، همسر دوم پیامبر اسلام، یکی از رویدادهای مهم در تاریخ اسلام است که اندکی پس از ابتدای اعلام نبوت پیامبر اسلام رخ داد. این رویداد، نشانه از ترکیب بین شکوه دینی و عظمت انسانی حضرت خدیجه بود، زنی که با وفاداری، ایمان و حمایتش از پیامبر، نقش بسیار مهمی در انتشار و گسترش اسلام داشت.

چاپ بنرهایی به مناسبت رحلت حضرت خدیجه می‌تواند اثرات بسیار معناداری داشته باشد. این بنرها، با تصاویر و پیام‌هایی که از عظمت و ارزش حضرت خدیجه سخن می‌گویند، فرصتی عالی برای ترویج ارزش‌های اخلاقی و معنویت اسلامی فراهم می‌کنند. این ابزارهای تبلیغاتی می‌توانند مردم را به یاد اخلاق و رفتارهای نیکویی که حضرت خدیجه در طول زندگی خود نشان داده بود، بیاورند و این امکان را فراهم کنند تا به عمق معنوی رویدادهای تاریخی مسلمانان فکر کنند.

علاوه بر این، چاپ بنرهای به یاد رحلت حضرت خدیجه می‌تواند فرصتی مناسب برای تقویت هویت اسلامی و ارتباط با فرهنگ و تاریخ اسلامی باشد. این بنرها، با نشان دادن ارزش‌ها و اصولی که حضرت خدیجه به آنها پایبند بود، احساس افتخار و تعلق به اسلام و فرهنگ اسلامی را تقویت می‌کنند و انسجام بیشتری در جامعه ایجاد می‌کنند. در نتیجه، چاپ بنرهای به یاد رحلت حضرت خدیجه می‌تواند در ارتقاء ارزش‌ها و اخلاقیات اسلامی و تقویت ارتباطات اجتماعی و فرهنگی مؤثر باشد.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت رحلت حضرت خدیجه (سلام الله علیها) با زمینه سبز و تذهیب پنچ، یک فرصت مناسب است تا به خاطرات و ارزش‌های این بزرگوار اسلامی ادای احترام شود. زمینه سبز این بنر، نمادی از تازگی و شکوفایی طبیعت است که با عطر ایمان و اخلاص حضرت خدیجه ترکیب می‌شود.

در این طرح بنر، از تذهیب پنج بهره گرفته شده است که به زیبایی و شکوه به وقوع رحلت حضرت خدیجه افزوده است. این تذهیب‌ها با ابراز مفاهیمی چون ایمان، صداقت، اخلاص، عشق، و فداکاری، زندگی بی‌بداهه حضرت خدیجه را به یاد می‌آورند و مردم را به تعبیر و تفکر در معانی عمیق و ارزش‌های اسلامی ترغیب می‌کنند.

این بنر لایه باز فرصتی فراهم می‌کند تا پنج مفهوم اساسی حضرت خدیجه وارد طراحی شود و با استفاده از لایه‌های باز، هر فردی بتواند طرح را به طور دلخواه خود تغییر دهد و به سلیقه و نیاز خود سازگار کند.

بنر لایه باز به همین دلیل یک ابزار کارآمد برای تبلیغات و احترام به یادگارهای مهم تاریخی و مذهبی است. با استفاده از این بنر، امکان انتقال پیام‌های معنوی و ارزش‌های اسلامی به جامعه بیشتر می‌شود و تأثیر بیشتری در ارتقای فرهنگ اخلاقی و معنوی جامعه خواهد داشت.

بنر وفات حضرت خدیجه، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

طرح بنر وفات حضرت خدیجه شامل:تذهیب و نقوش مذهبی ، تایپوگرافی خدیجه کبری ، متن تسلیت وفات حضرت خدیجه می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر وفات حضرت خدیجه می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر وفات حضرت خدیجه

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               83 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر وفات حضرت خدیجه
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر وفات حضرت خدیجه
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی و  تایپوگرافی خدیجه کبری در طرح بنر وفات حضرت خدیجه

رحلت حضرت خدیجه , وفات حضرت خدیجه , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه (س) , بنر وفات حضرت خدیجه دهم رمضان , وفات حضرت خدیجه کبری (س) , بنر رحلت حضرت خدیجه کبری , تایپوگرافی خدیجه کبری , بنر لایه باز , بنر تسلیت وفات حضرت خدیجه , دانلود بنر وفات حضرت خدیجه , بنر لایه باز وفات حضرت خدیجه , پوستر وفات حضرت خدیجه (س) , خدیجه , سالروز وفات حضرت خدیجه , طرح بنر رحلت حضرت خدیجه , بنر تسلیت حضرت خدیجه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325