بنر افقی تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی و سردار حاج رحیمی

شناسه مطلب : 442592
ابعاد :100 در 280 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :90 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/14
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی

شهادت یکی از موضوعاتی است که در هر جامعه‌ای اهمیت بسیاری دارد. این اتفاقات معمولاً با واکنش‌های شدید و احساسات عمیقی همراه هستند. از جمله روش‌هایی که برای ابراز احترام و ارتقاء این موضوع مورد استفاده قرار می‌گیرد، چاپ بنرهایی با پیام‌هایی مرتبط با شهادت است. این بنرها معمولاً شامل نقل قول‌های معروف از شهدا، تصاویر آنها و پیام‌هایی درباره اهمیت و ارزش شهادت هستند.

چاپ بنر برای ابراز ارادت و احترام به شهدا و همچنین ترویج ارزش‌هایی که آنها برای جامعه‌ها و کشورها به ارمغان آورده‌اند، اهمیت زیادی دارد. این بنرها نقش مهمی در جامعه دارند؛ زیرا به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغی و آموزشی عمل می‌کنند که می‌توانند افراد را به ارتقاء ارزش‌های انسانی و اجتماعی تشویق کنند.

بنابراین، چاپ بنر برای ابراز ارادت به شهدا و نیز به منظور ترویج ارزش‌هایی همچون شجاعت، ایمان، و ایثارگری، دارای تأثیر مثبت بسیاری است. این بنرها به عنوان یکی از رسانه‌های موثر جامعه، می‌توانند در ایجاد و تقویت هویت و ارزش‌های ملی کمک کنند و اهمیت شهادت را در ذهن افراد ترویج دهند.

بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی

طرح بنر تسلیت افراد شاخص شامل:تصویر سردار محمدرضا زاهدی و متن تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر ، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی

ابعاد:                                100 در 280 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               90 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر نقاشی دیجیتال شهید سردار محمدرضا زاهدی در طرح بنر تسلیت شهادت سردار محمدرضا زاهدی

 


سردار , شهید سردار حاج رحیمی , حروف نگاری محمدرضا زاهدی , شهید , بنر تسلیت شهید سردار حاج رحیمی , سردار محمدرضا زاهدی , تایپوگرافی , شهید محمدرضا زاهدی , بنر لایه باز شهادت سردار محمد زاهدی , حروفنگاری , شهید سردار محمدرضا زاهدی , شهید محمدرضا زاهدی , تایپوگرافی محمدرضا زاهدی , حروف نگاری شهید محمدرضا زاهدی , شهید سردار , حروف نگاری , محمدرضا زاهدی , حروف نگاری محمدرضا زاهدی , تایپوگرافی شهید سردار محمدرضا زاهدی , شهید حاج رحیمی , بنر تسلیت شهادت سردار محمد زاهدی , بنر شهادت محمد رضا زاهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325