بنر اطلاع رسانی مراسم دهه دوم محرم

شناسه مطلب : 427379
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :224 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
معصومه نودهی
طراح : معصومه نودهی

بنر اطلاعیه ماه محرم

ماه محرم، اولین ماه از تقویم اسلامی است و برای اهمیت و ارزش بالایی که در اسلام دارد، به‌عنوان "ماه حزن" یا "ماه اندوه" شناخته می‌شود. دهه دوم این ماه به‌عنوان دهه عزاداری و سوگواری امام حسین (علیه‌السلام) و یاران باوفایش، یعنی اهل‌بیت، تعیین شده است. این دهه از محرم تا عاشورا، روزی که امام حسین (علیه‌السلام) به شهادت رسید، مدتی است که مردم شیعه در سراسر جهان با رعایت آیین‌های مذهبی خود، مراسم عزاداری، ماتم و سوگواری برگزار می‌کنند.

در دهه دوم محرم، این مراسم عزاداری از روز اول تا دهم محرم ادامه دارد. در این مدت، مردم به‌ویژه شیعیان، با پوشیدن لباس‌های سیاه و تکیه‌گاه‌های عزاداری مجالس مذهبی حاضر می‌شوند و با گریه، زنگ زدن، مداحی و ترانه‌های مربوط به واقعه کربلا از مصیبت‌ها و رنج‌هایی که امام حسین (علیه‌السلام) و یارانش در کربلا کشیدند، یاد می‌کنند. این مراسم‌ها به گونه‌ای است که بر روحیه و ایمان مردم تأثیر مثبت بسزایی دارد.

بنر‌ها و تبلیغات مراسم عزاداری در دهه دوم محرم نیز نقش مهمی دارند. چاپ بنرهای مربوط به این روز، معمولاً به منظور اطلاع‌رسانی به مردم و دعوت ایشان به شرکت در مراسم‌ها و ماتم‌ها صورت می‌گیرد. بنرها با طراحی‌ها و پیام‌های مرتبط با عزاداری و تأثیرگذاری امام حسین (علیه‌السلام)، هم‌دلی و هم‌رنگی با اهل‌بیت و تبیین مهمیت و ارزش عزاداری توسط مردم برای این ماه و ایام عزاداری محرم، بسیار مؤثر خواهد بود. این بنرها از طریق استفاده از تصاویر مرتبط، مداحی‌ها و اشعار عاشورایی، برای مخاطبان جذابیت بیشتری خواهند داشت و می‌توانند تعداد شرکت‌کنندگان در مراسم‌های محرم و ماتم‌ها را افزایش دهند.

طرح لایه باز بنر ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر مراسم دهه دوم محرم

طرح بنر اطلاعیه مجالس محرم شامل: تصویر شمع و حرم ، کادر اسلیمی،نقوش مذهبی در زمینه بنر و متن اطلاع رسانی مراسم عزاداری می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در بنر محرم ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر مراسم دهه دوم محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               224 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز مراسم عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی در طرح بنر
  • طراحی بنر اطلاع رسانی با استفاده از متن اطلاع رسانی مراسم محرم
  • طراحی بنر با استفاده از نقوش مذهبی، مناسب با طرح بنر اطلاع رسانی ایام عزاداری محرم

بنر اطلاع رسانی محرم , طرح بنر اطلاع رسانی محرم , طرح , طرح محرم , بنر محرم , طرح بنر مراسم دهه دوم محرم , بنر تسلیت محرم , استند شهری اطلاعیه ماه محرم , مجالس دهه دوم محرم , ماه محرم , طرح بنر محرم , مراسم دهه دوم محرم , طرح بنر اطلاع رسانی مجالس محرم , محرم , بنر مراسم دهه دوم محرم , بنر مجالس محرم , بنر لایه باز محرم , مجالس محرم , بنر اطلاع رسانی مجالس محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325