بنر استند لایه باز روز آتش نشانی

شناسه مطلب : 432042
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :75 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر روز آتش نشانی

روز آتش‌نشان، یکی از روزهای مهم و افتخارآفرین در تقویت ارتباط جامعه با آتش‌نشانان و تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه آنها در حفاظت از جان و اموال مردم است. آتش‌نشانان به شجاعت و تعهد خود به خدمت به جامعه افتخار می‌کنند و در شرایط حوادث و آتش‌سوزی‌ها به سختی و خطرات زیادی مواجه می‌شوند.

چاپ بنرهای مرتبط با روز آتش‌نشانی می‌تواند تأثیرات مثبت زیادی داشته باشد. این بنرها می‌توانند جامعه را به شناخت بهتری از خدمات آتش‌نشانان و خطراتی که آنها در انجام وظایف خود می‌پذیرند، ترغیب کنند. همچنین، این بنرها می‌توانند به آتش‌نشانان افتخار و تقدیر جامعه را نمایش دهند و انگیزه آنها برای ادامه خدمت به جامعه را افزایش دهند.

به علاوه، چاپ بنرهای مرتبط با روز آتش‌نشانی می‌تواند به آگاهی عمومی از اهمیت ایمنی و آموزه‌های ایمنی در برابر حریق کمک کند. این بنرها می‌توانند به مردم نشان دهند که چگونه می‌توانند در پیشگیری از حوادث آتش‌سوزی و حفاظت از خود و دیگران دخالت داشته باشند. در نهایت، روز آتش‌نشانی و چاپ بنرهای مخصوص آن می‌توانند به تقویت ارتباط بین آتش‌نشانان و جامعه و همچنین بهبود ایمنی عمومی کمک کنند.

طرح بنر لایه باز روز آتش‌نشانی با زمینه کرم و تصویر آتش‌نشان یک طراحی گرافیکی استثنایی است که اهمیت و شجاعت آتش‌نشانان را به تصویر می‌کشد. زمینه کرم در این طرح نمایانگر شدت و خطر حوادث آتش‌سوزی است و به آتش‌نشانان افتخار ویژه‌ای می‌آورد. این رنگ همچنین به عنوان نمادی از ایمان و تعهد آتش‌نشانان به وظایف خود، مفهوم اصالت و ایثارگری را نمایان می‌سازد.

تصویر آتش‌نشان در این طرح نمایانگر شجاعت و حمایت از انسان‌ها در شرایط بحرانی است. آتش‌نشانان با شجاعت و تعهد خود به زندگی و اموال مردم پایبند می‌مانند و در شرایطی که دیگران از آتش و دود فرار می‌کنند، به نجات و ایمنی دیگران می‌پردازند.

طراحی لایه باز این بنر به طراحان گرافیکی امکان می‌دهد تا با تغییرهای متناسب با نیازهای خود، طرح را تنظیم و تغییر دهند. این امکان به دست طراحان می‌آورد تا پیام افتخار و تقدیر از آتش‌نشانان را به شکلی جذاب و جامعه‌محور انتقال دهند و اهمیت خدمات و تلاش‌های آتش‌نشانان را به تمامی افراد جامعه بیان کنند.

همچنین، چاپ بنرهای مرتبط با روز آتش‌نشانی با زمینه کرم می‌تواند به آگاهی عمومی از اهمیت ایمنی و اطلاعاتی مرتبط با حریق کمک کند. این بنرها می‌توانند به مردم نشان دهند که چگونه می‌توانند در پیشگیری از حوادث آتش‌سوزی و حفاظت از خود و دیگران دخالت داشته باشند. در نهایت، طراحی این بنرها و چاپ آنها به تقویت ارتباط میان آتش‌نشانان و جامعه و همچنین افزایش ایمنی عمومی کمک می‌کند.

طرح بنر گرامیداشت روز آتش نشانی، توسط تیم با تجربه ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر روز آتش نشان

طرح بنر روز آتش نشانی شامل: عکس باکیفیت آتش نشان و متن تبریک روز آتش نشانی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر تبریک روز آتش نشان می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ طرح را ویرایش نمایید.

 

مشخصات فنی طرح بنر روز آتش نشانی

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، مشکی

سایز:                               75 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز روز آتش نشانی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و مشکی با طرح بنر روز آتش نشانی
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی و تصویر آتش نشان
  • استفاده از متن تبریک سالروز آتش نشانی و ایمنی در طرح بنر روز آتش نشانی

تبریک روز آتش نشانی , روز آتش نشان , طرح بنر گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی , بنر روز آتش نشانی و ایمنی , بنر گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی , بنر روز آتش نشانی , روز گرامیداشت آتش نشان , تصویر آتش نشان , آتش نشان , طرح بنر روز آتش نشانی و ایمنی , بنر آتش نشانی و ایمنی , بنر تبریک روز آتش نشانی , بنر لایه باز روز آتش نشانی , 7 مهر , آتش نشانی , بنر psd روز آتش نشانی و ایمنی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325