بنر استند شهری ماه محرم

شناسه مطلب : 446016
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :170 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

بنر استند شهری مراسم ماه محرم

ماه محرم و ایام عزاداری مربوط به شهادت امام حسین (علیه السلام) و یاران باوفایش، یکی از مهم‌ترین دوره‌های مذهبی و فرهنگی در تاریخ اسلام است. این ماه، به خصوص روز عاشورا که روز شهادت امام حسین (ع) در کربلا است، به عنوان نمادی از ایمان، استقامت و تضحیه‌ی بی‌دریغ برای اصول اسلامی، در دلهای مسلمانان جای گرفته است. ایام محرم همچنین به فرصتی برای ابراز عزا و غمگینی برای شهادت امام حسین (ع) و یادآوری مفاهیم اسلامی از جمله عدالت، استقلال و مبارزه با ظلم و ستم تبدیل شده است.

چاپ بنرها به عنوان یک ابزار موثر در ارتقای آگاهی عمومی و بیان ارزش‌های مذهبی و فرهنگی در ماه محرم اهمیت زیادی دارد. بنرهای چاپی با استفاده از تصاویر مناسب و پیام‌های مؤثر، می‌توانند به گونه‌ای قوی و جذاب پیام‌هایی چون عزاداری، محبت به آل الله و انتقال اندوه و غم را به جامعه منتقل کنند. این بنرها نه تنها برای ترویج ارزش‌های دینی و اخلاقی مورد استفاده قرار می‌گیرند، بلکه به عنوان یک وسیله برای انعکاس وحدت و همبستگی مسلمانان نیز عمل می‌کنند.

در زمان حاضر، با توجه به پیشرفت تکنولوژی، چاپ بنرها به صورت سریع و با کیفیت بالا انجام می‌شود که این امکان را فراهم می‌کند تا پیام‌های مربوط به ماه محرم به شیوه‌ای گسترده‌تر و عمیق‌تر به مخاطبان منتقل شود. بنرهای مذهبی و اجتماعی در این ماه، به عنوان ابزاری برای تأکید بر اصول اخلاقی و دینی، تأثیر بسزایی در افزایش آگاهی مردم از مفاهیم اسلامی و ارزش‌های انسانی معرفی می‌کنند و به جامعه کمک می‌کنند تا به نهادهای انسانیتی و مذهبی خود پایبندتر باشد.

طرح لایه باز بنر شهری ایام محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر محرم

طرح بنر استند شهری محرم شامل: تصویر شمع و متن تسلیت ایام محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  بنر محرم(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر استند شهری ایام محرم

ابعاد:                                200 در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 مشکی

سایز:                                170 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر استند شهری لایه باز عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح بنر
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر محرم
  • طراحی بنر با استفاده از تذهیب و متن مرتبط با طرح بنر شهری ایام عزاداری محرم می باشد

بنر ماه محرم , بنر عاشورا , بنر محرم , دانلود بنر ماه محرم , دانلود بنر محرم , بنر ایام شهادت امام حسین , محرم , بنر استند شهری محرم , بنر ماه محرم , بنر عزاداری محرم , دانلود بنر لایه باز محرم , دانلود طرح بنر ایام محرم , بنر تسلیت محرم , بنر ایام سوگواری محرم , طرح بنر تسلیت محرم , طرح بنر محرم , ماه محرم , بنر سالروز شهادت امام حسین , طرح بنر ایام محرم , بنر اطلاع رسانی ایام محرم , طرح بنر محرم , دانلود بنر استند شهری محرم , بنر لایه باز محرم , طرح بنر استند شهری ماه محرم , بنر ایام محرم , طرح بنر ماه محرم , بنر استند شهری ماه محرم , بنر استند شهری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325