برگه تشخیص رنگ خودرو

شناسه مطلب : 418714
ابعاد :14.8 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :36 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح برگه تشخیص رنگ خودرو

برگه تشخیص رنگ خودرو یکی از ابزارهایی است که بسیاری از کارگاه‌های خودروسازی از آن استفاده می‌کنند. این برگه به صورتی طراحی شده است که بتوان با استفاده از آن، رنگ خودرو را تشخیص داد. برای طراحی لایه باز برگه تشخیص رنگ خودرو با زمینه سفید و مشکی و عکس ماشین، می‌توان از ابزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ یا ایلاستریتور استفاده کرد.

با طراحی لایه باز برگه تشخیص رنگ خودرو، امکان ویرایش و تغییرات بعدی را دارید. در صورتی که نیاز به اصلاح رنگ یا تصویر داشتید، می‌توانید به راحتی این تغییرات را اعمال کنید. همچنین، با تغییر در زمینه و عکس ماشین، می‌توانید برگه را به صورتی طراحی کنید که با محصولات و خدمات شرکت شما همخوانی داشته باشد.

ترکیب رنگ‌های سفید و مشکی در طرح برگه تشخیص رنگ خودرو، به عنوان دو رنگ اصلی، برای جلب توجه مشتریان بسیار موثر است. همچنین، استفاده از عکس ماشین در طرح، به مشتریان اطمینان می‌دهد که این برگه مرتبط با خودروهایی است که آن‌ها به دنبال تشخیص رنگ آن هستند.

با چاپ برگه تشخیص رنگ خودرو با طرح لایه باز، امکان تولید تعداد بیشتری از آن و همچنین تغییر آن با توجه به نیازهای شرکت شما وجود دارد.

 عنصر عکس در این طرح نیز بسیار حائز اهمیت است. بهتر است از تصویری با کیفیت و با وضوح بالا برای نمایش خودرو در این برگه استفاده شود. همچنین می‌توان برای جذابیت بیشتر، از چندین تصویر خودرو با رنگ‌های مختلف استفاده کرد. اما در هر صورت، حتما باید از تصاویری با حقوق استفاده قانونی استفاده شود.

 نکته دیگری که در طراحی این برگه مهم است، حفظ تعادل در استفاده از رنگ‌ها و فضاها است. در این طرح، بهتر است از زمینه سفید و مشکی برای ایجاد تعادل استفاده شود. همچنین می‌توان برای جذابیت بیشتر، از چندین رنگ متناسب با طرح استفاده کرد، اما در هر صورت باید رنگ‌ها را با هم ترکیب کرد تا به چشم خیره کننده نباشند.

در کل، طراحی لایه باز برگه تشخیص رنگ خودرو با زمینه سفید و مشکی و عکس ماشین به خوبی می‌تواند برای شرکت‌های تعمیرات خودرو و نمایندگی‌های فروش خودرو مفید واقع شود. با رعایت اصول طراحی گفته شده، می‌توان به طرحی جذاب و با کیفیت دست یافت و در نتیجه باعث جذب مشتریان بیشتر شد.

 
 

طرح برگه تشخیص رنگ خودرو، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر طرح دفترچه لایه باز برگه تشخیص رنگ خودرو

طرح برگه تشخیص رنگ خودرو شامل: عکس با کیفیت ماشین خارجی ، جدول زمان بندی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح برگه تشخیص رنگ خودرو

ابعاد:                                14.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، مشکی

سایز:                               36 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 

نکات طرح لایه باز برگه تشخیص رنگ خودرو
  • همنشینی مناسب رنگ  سفید و مشکی در طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از لیبل و المان های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت ماشین که مناسب طرح برگه تشخیص رنگ خودرو می‌باشد.

برگه تشخیص رنگ خودرو , طرح برگه تشخیص رنگ خودرو , طرح لایه باز برگه تشخیص رنگ ماشین , طرح برگه تشخیص رنگ ماشین , طرح لایه باز برگه تشخیص رنگ خودرو , برگه تشخیص رنگ ماشین ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325