برچسب روی شیشه مبل فروشی

شناسه مطلب : 438672
ابعاد :50 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح برچسب روی شیشه مبل فروشی

طراحی لایه باز برچسب درب ورودی برای مبل فروشی یک ابزار بسیار موثر در تبلیغات و جلب توجه مشتریان است. این برچسب با طراحی جذاب و متناسب با هویت بصری مبل فروشی، می‌تواند اولین تجربه مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد و ایجاد حس خوشایند و حرفه‌ای را ترویج کند.

در طراحی لایه باز این برچسب، انتخاب رنگ‌ها و فونت‌های هماهنگ با برند مبل فروشی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این لایه باز به طراح این امکان را می‌دهد که با تغییر رنگ‌ها و فونت‌ها به راحتی با شناخت برند هماهنگ شده و جلب توجه مشتریان را تقویت کند.

محتوای متنی بر روی این برچسب نیز باید شامل اطلاعات مهم و جذاب درباره محصولات و خدمات مبل فروشی باشد. تخفیفات و پیشنهادهای ویژه نیز می‌توانند از این طریق مطرح شوند تا مشتریان را به داخل فروشگاه جلب کنند.

لایه باز این برچسب به طراح این امکان را می‌دهد که با ویرایش و تغییرات متن، تصاویر و اجزای دیگر، آن را به راحتی به انواع تبلیغات مختلف و به روز تطبیق دهد. این ابزار افزون بر جلب توجه، به صاحبان فروشگاه این امکان را می‌دهد که به راحتی اطلاعات محصولات و خدمات جدید را در برچسب درب ورودی به‌روز کنند و مشتریان را با جدیدترین اخبار و محصولات آشنا کنند.

طرح استیکر روی شیشه مبل فروشی ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح استیکر مبل فروشی

طرح برچسب شامل: عکس باکیفیت مبل ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح  برچسب روی شیشه مبل فروشی

ابعاد:                                50 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


برچسب روی شیشه , طرح استیکر , برچسب مبل فروشی , طرح لایه باز برچسب دیواری , طرح لایه باز برچسب روی شیشه , طرح برچسب دیواری , برچسب مشاغل , طرح لایه باز استیکر , برچسب روی شیشه فروشگاه مبل , برچسب روی شیشه مبل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325