برچسب روی شیشه فست فود

شناسه مطلب : 444134
ابعاد :50 در 30 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :34 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح برچسب روی شیشه فست فود

طرح لایه باز برچسب درب ورودی فست فود یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات این صنعت است که اهمیت بسیاری دارد. در فضای رقابتی فست فود، جذب مشتریان و ایجاد تمایز برای رستوران‌ها و فست فودها از اهمیت بالایی برخوردار است. طرح لایه باز برچسب درب ورودی، یک ابزار قدرتمند است که به صاحبان کسب و کار این امکان را می‌دهد تا برندهای خود را به طور موثر به مخاطبانشان معرفی کنند.

استفاده از طرح لایه باز برچسب درب ورودی فست فود به دلیل دیده شدن بیشتر و جذب توجه مشتریان بیشتر از طریق خودروها و عابران، بسیار موثر است. وقتی که مشتریان به راه می‌روند و در معرض نمایش‌های بصری می‌باشند، یک طرح جذاب و شناخته شده بر روی درب ورودی فست فود می‌تواند آن‌ها را به خود جلب کرده و آن را به یادآوری برند مربوطه تبدیل کند.

طرح لایه باز برچسب درب ورودی می‌تواند شامل اطلاعاتی مانند لوگو، نام رستوران، منوی ویژه، تخفیفات و پیشنهادات ویژه و حتی اطلاعات تماس باشد. این اطلاعات می‌تواند به صورت چشمگیر و قابل مشاهده برای مشتریان نمایش داده شود و انگیزه آن‌ها را برای ورود به رستوران افزایش دهد.

همچنین، طرح لایه باز برچسب درب ورودی فست فود می‌تواند به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر برای رستوران با مشتریان جدید و قدیمی عمل کند. با استفاده از این طرح، رستوران می‌تواند ارزش‌ها، فلسفه کسب و کار، و خدمات خود را به مخاطبانش معرفی کرده و ارتباطی قوی‌تر با آن‌ها برقرار کند. این ارتباط می‌تواند به دلیل حضور مستمر طرح بر روی درب ورودی، بیشتر و پایدارتر باشد.

طرح استیکر روی شیشه فست فود ، جهت استفاده این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح استیکر فست فود

طرح برچسب شامل: عکس باکیفیت همبرگر  ،وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح  برچسب روی شیشه فست فود

ابعاد:                                50 در 30 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ،نارنجی

سایز:                               34 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح لایه باز استیکر , طرح لایه باز برچسب دیواری , طرح لایه باز برچسب روی شیشه , طرح استیکر , برچسب مشاغل , برچسب فروشگاهی , استیکر فست فود , برچسب روی شیشه فست فود , طرح برچسب دیواری , برچسب روی شیشه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325