بروشور مسیرهای پیاده روی اربعین در عراق

شناسه مطلب : 429517
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/06/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بروشور لایه باز پیاده روی اربعین 

اربعین حسینی، مراسم عزاداری و عزاخوانی است که سالانه در روزاربعین، چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) و یارانش در کربلا، توسط مسلمانان شیعه انجام می‌شود. این مراسم به یاد آوری تجربه‌ی شجاعت، صبر، و ایثار در راه حق و برابری علیه ظلم و ستم است. مردم در این مراسم با عزاداری، تجدید پیمان با ارزش‌های انسانی و دینی خود، و تربیت اخلاقی در خود و دیگران مشغول به فعالیت هستند.

چاپ بنرها به عنوان یکی از ابزارهای مهم در انتشار و اطلاع‌رسانی در اربعین حسینی دارای تاثیر مهمی است. این بنرها با استفاده از تصاویر و متن‌های مناسب، می‌توانند اطلاعاتی در مورد زمان، مکان، برنامه‌ها و فعالیت‌های اربعین را به مردم منتقل کنند. همچنین، بنرها به عنوان وسیله‌ای برای ایجاد هم‌افزایی و همبستگی در میان افراد شرکت‌کننده و تشویق دیگران به شرکت در مراسم‌ها عمل می‌کنند.

با توجه به تکنولوژی‌های جدید، امروزه چاپ بنرها به شکل‌ها و ابعاد متنوعی انجام می‌شود که از بزرگ‌ترین پارچه‌ها تا بنرهای کوچک قابل حمل شامل می‌شوند. این چاپ‌ها می‌توانند با طراحی‌های زیبا و جذاب، تاثیری بیشتر در جذب توجه مخاطبان داشته باشند و از طریق تصاویر و متون، ارزش‌ها و مفاهیم مرتبط با اربعین حسینی را به تمامی افراد منتقل کنند.

بروشور لایه باز پیاده روی اربعین، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بروشور پیاده روی  اربعین حسینی

طرح بنر اربعین حسینی شامل: تایپوگرافی ،  کادر مذهبی ، تذهیب  و متن تسلیت اربعین حسینی می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بروشور مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بروشور(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بروشور لایه باز اربعین 

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، سبز

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بروشور لایه باز اربعین حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و سبز با طرح بروشور اربعین
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و اسلامی در طرح بروشور
  • استفاده از متن مرتبط  با طرح بروشور اربعین
  • طراحی شیک تایپوگرافی مرتبط با طرح بروشور

بنر اربعین , بنر اطلاع رسانی اربعین , طرح بنر تسلیت اربعین حسینی , طرح بنر اربعین حسینی , طرح بروشور پیاده روی اربعین , بنر مناسبتی , بنر لایه باز اربعین حسینی , بنر اطلاع رسانی اربعین , طرح بنر اربعین حسینی , اربعین حسینی , اربعین , بنر تسلیت اربعین حسینی , دانلود بنر اربعین , بروشور پیاده روی اربعین , طرح لایه باز بنر بنر ثبت نام اربعین , طرح بنرمسیرهای پیاده روی اربعین در عراق , بنر , بنرمسیرهای پیاده روی اربعین در عراق , طرح بنر , بنر اطلاعیه اربعین , بروشور مسیر پیاده روی در عراق , طرح بنر بنر ثبت نام اربعین , طرح بروشور مسیرهای پیاده روی اربعین در عراق , بنر اطلاعیه اربعین حسینی , بنر اطلاع رسانی ثبت نام اربعین , بنر ثبت نام اربعین , بروشور مسیرهای پیاده روی اربعین در عراق , بنر اربعین حسینی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325