استوری اینستاگرام گرامیداشت هفته دفاع مقدس

شناسه مطلب : 450465
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح پوستر هفته دفاع مقدس

استوری اینستاگرام گرامیداشت هفته دفاع مقدس

طرح لایه باز استوری اینستاگرام برای هفته دفاع مقدس ابزاری قدرتمند و مؤثر برای گرامیداشت و یادآوری این دوره مهم از تاریخ است. این قالب‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که استوری‌هایی بصری و جذاب طراحی کنند که شامل تصاویری از شهدای دفاع مقدس، پیام‌های تقدیر و شعارهای مرتبط با این هفته باشند. طراحی‌های حرفه‌ای و قابل شخصی‌سازی این طرح‌ها به سازمان‌ها و نهادها کمک می‌کند تا به شیوه‌ای مؤثر و خلاقانه، یادآوری‌ها و پیام‌های خود را به مخاطبان منتقل کنند و ارزش‌های دفاع مقدس را زنده نگه‌دارند.

ویژگی لایه باز بودن این طرح‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی تغییرات مورد نظر خود را اعمال کنند. این ویژگی شامل افزودن متون، تغییر رنگ‌ها، و قرار دادن تصاویر ویژه از دوران دفاع مقدس می‌شود. این قابلیت انعطاف‌پذیری به نهادها و افراد این امکان را می‌دهد که استوری‌هایی متناسب با هویت برند، اهداف تبلیغاتی و نیازهای خاص خود ایجاد کنند، و به این ترتیب پیام‌های خود را به شکلی شخصی و مؤثر منتقل نمایند.

استفاده از استوری‌های اینستاگرام با طرح‌های لایه باز برای هفته دفاع مقدس به دلیل ویژگی‌های تعامل‌پذیر این پلتفرم و جذابیت بصری آن، تأثیر زیادی در جلب توجه و برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مخاطبان دارد. این استوری‌ها می‌توانند با ارائه اطلاعات، تصاویر و پیام‌های مرتبط به شیوه‌ای خلاقانه و مؤثر، توجه کاربران را جلب کرده و ارزش‌های دفاع مقدس را در ذهن‌ها زنده نگه‌دارند. به این ترتیب، این طرح‌ها به ترویج و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری فداکاری‌های دوران جنگ کمک می‌کنند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام هفته دفاع مقدس، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح استوری هفته دفاع مقدس

طرح پست و استوری هفته دفاع مقدس شامل :

تایپوگرافی دفاع مقدس و متن مرتبط با هفته دفاع مقدس می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبریک استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام هفته دفاع مقدس

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام هفته دفاع مقدس
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای و طرح پست اینستاگرام
  • استفاده از تایپوگرافی دفاع مقدس در طراحی پست

استوری دفاع مقدس , بنر psd دفاع مقدس , کلاه جنگی , طرح بنرهفته دفاع مقدس , دانلود استوری هفته دفاع مقدس , استوری لایه باز هفته دفاع مقدس , اپلیکیشن اینستاگرام , طرح لایه باز psdstory , استوری لایه باز اینستاگرام , instagram , بنر چهلمین سالگرد دفاع مقدس , story instagram , طرح پست اینستاگرام , استوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس , post instagram , پست لایه باز اینستاگرام , استوری هفته دفاع مقدس , تبلیغات مجازی , بنر دفاع مقدس , بنر یادواره شهدا , استوری گرامیداشت دفاع مقدس , هفته دفاع مقدس , استوری دفاع مقدس , بنر هفته دفاع مقدس , پست اینستاگرام ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325