استوری اینستاگرام گرامیداشت دفاع مقدس

شناسه مطلب : 450472
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

استوری اینستاگرام گرامیداشت دفاع مقدس

طرح لایه باز استوری اینستاگرام برای هفته دفاع مقدس به عنوان ابزاری قدرتمند برای تجلیل از فداکاری‌ها و ایثارگری‌های دوران جنگ ایران و عراق طراحی شده است. این قالب‌ها با استفاده از طراحی‌های بصری تأثیرگذار و متناسب با این مناسبت، به کاربران امکان می‌دهند تا استوری‌هایی حرفه‌ای و جذاب تهیه کنند که شامل تصاویری از شهدای دفاع مقدس، نمادهای ملی و پیام‌های تقدیر باشد. هدف اصلی این طرح‌ها، گرامیداشت و یادآوری فداکاری‌های سربازان و ایثارگران است که با طراحی‌های خلاقانه و ویژه، توجه مخاطبان را جلب می‌کند.

ویژگی لایه باز بودن این طرح‌ها به کاربران اجازه می‌دهد که به سادگی تغییرات لازم را اعمال کنند. این قابلیت شامل افزودن متون خاص، تغییر رنگ‌ها و وارد کردن تصاویر و نمادهای مرتبط با هفته دفاع مقدس است. این انعطاف‌پذیری به سازمان‌ها، نهادها و افراد این امکان را می‌دهد تا استوری‌هایی متناسب با هویت برند یا اهداف خاص خود ایجاد کنند و پیام‌های خود را به شیوه‌ای شخصی‌سازی شده و تأثیرگذار به مخاطبان ارائه دهند. این ویژگی‌ها کمک می‌کنند تا محتوا به طور دقیق و مؤثر منتقل شود.

استفاده از استوری‌های اینستاگرام با طرح‌های لایه باز برای هفته دفاع مقدس به دلیل قابلیت‌های بصری و تعامل‌پذیر این پلتفرم، می‌تواند تأثیر زیادی در جلب توجه و افزایش آگاهی عمومی داشته باشد. این استوری‌ها می‌توانند با ارائه اطلاعات، تصاویر و پیام‌های مرتبط به شکلی خلاقانه و جذاب، توجه کاربران را جلب کرده و یادآوری فداکاری‌ها و دلاوری‌های دوران جنگ را به شکلی گسترده و مؤثر انجام دهند. به این ترتیب، این طرح‌ها به گرامیداشت این مناسبت مهم و ارتقای ارزش‌های دفاع مقدس کمک می‌کنند.

عناصر استفاده شده در طرح استوری هفته دفاع مقدس

طرح پست و استوری هفته دفاع مقدس شامل :

تایپوگرافی دفاع مقدس و متن مرتبط با هفته دفاع مقدس می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبریک استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام هفته دفاع مقدس

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام هفته دفاع مقدس
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح پست اینستاگرام
  • استفاده از تایپوگرافی دفاع مقدس در طراحی پست

پست اینستاگرام , post instagram , طرح لایه باز psdstory , استوری لایه باز اینستاگرام , استوری دفاع مقدس , پست لایه باز اینستاگرام , استوری گرامیداشت دفاع مقدس , طرح پست اینستاگرام , طرح بنرهفته دفاع مقدس , اپلیکیشن اینستاگرام , بنر یادواره شهدا , instagram , بنر psd دفاع مقدس , هفته دفاع مقدس , تبلیغات مجازی , بنر چهلمین سالگرد دفاع مقدس , دانلود استوری هفته دفاع مقدس , بنر دفاع مقدس , story instagram , بنر هفته دفاع مقدس , استوری لایه باز هفته دفاع مقدس , استوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس , کلاه جنگی , استوری هفته دفاع مقدس , استوری دفاع مقدس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325