استوری اینستاگرام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان

شناسه مطلب : 451190
ابعاد :1080 در 1920 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
امیررضا عباسی
طراح : امیررضا عباسی

استوری اینستاگرام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان

طرح لایه باز استوری اینستاگرام برای شهادت سید حسن نصرالله می‌تواند به عنوان ابزاری مناسب برای بیان همدردی و تسلیت در فضای مجازی استفاده شود. این طرح‌ها با استفاده از عناصر گرافیکی متناسب با موضوع، مانند تصاویر سید حسن نصرالله، نمادهای مقاومت، و رنگ‌های تیره و مناسب برای تسلیت، فضای خاصی را برای ارتباط با احساسات مخاطبان ایجاد می‌کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از این طرح‌ها، احساسات خود را به‌طور مستقیم و خلاقانه به اشتراک بگذارند و به دیگران نشان دهند که در این لحظه غم‌انگیز شریک هستند.

طرح‌های لایه باز این امکان را به کاربران می‌دهند تا جزئیات طراحی را به‌راحتی ویرایش کنند و به آن‌ها هویت شخصی خود را ببخشند. این انعطاف‌پذیری در طراحی کمک می‌کند تا هر کاربر بتواند پیام خاص خود را با رنگ‌ها، متن‌ها، و عناصر گرافیکی مناسب تغییر دهد و به اشتراک بگذارد. همچنین، این طرح‌ها می‌توانند شامل جمله‌های معروف یا سخنان الهام‌بخش سید حسن نصرالله باشند که موجب تشویق مخاطبان به حفظ روحیه مقاومت و پایداری می‌شوند.

استفاده از این نوع استوری‌ها در اینستاگرام، به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی، می‌تواند ابزاری قوی برای ایجاد آگاهی و همبستگی میان کاربران باشد. انتشار گسترده استوری‌هایی با طرح لایه باز درباره شهادت سید حسن نصرالله، موجب تقویت حس همدلی و اتحاد در میان مردم می‌شود و به انتشار پیام مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم کمک می‌کند. این طرح‌ها نه‌تنها به عنوان یادبودی برای این رهبر بزرگ عمل می‌کنند، بلکه به نسل‌های جدید نیز این پیام را می‌رسانند که راه او و آرمان‌هایش همچنان پابرجاست.

عناصر استفاده شده در طرح استوری تسلیت شهادت سید حسن نصرالله

طرح پست و استوری تسلیت شهادت سید حسن نصرالله شامل :

تصویر سید حسن نصرالله و متن مرتبط با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبریک استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح پست اینستاگرام
  • استفاده از تذهیب در طراحی پست

طرح استوری اینستاگرام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله , استوری اینستاگرام شهادت سردار نیلفروشان , استوری اینستاگرام تسلیت شهادت سید حسن نصرالله , طرح استوری شهادت سید حسن نصرالله , طرح استوری تسلیت شهادت سید حسین نصرالله , استوری شهادت سید حسن نصرالله , سردار نیلفروشان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325