استوری اینستاگرام تاسیسات و لوازم بهداشتی ساختمان

شناسه مطلب : 448732
ابعاد :1080 در 1920 پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی خاکستری
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :17 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح کارت ویزیت شیر آلات ساختمانی

استوری اینستاگرام تاسیسات و لوازم بهداشتی ساختمان

طرح لایه باز پست و استوری اینستاگرام برای فروشگاه تاسیسات ساختمان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر و قابل انعطاف شناخته می‌شود.

این طرح‌ها به فروشگاه‌ها این امکان را می‌دهند که با استفاده از قالب‌های آماده و قابلیت‌های سفارشی‌سازی بالا، پیام‌های تبلیغاتی خود را به طور متناسب با برند و خدمات خود طراحی کنند.

با تغییر لایه‌ها، از جمله تصاویر محصولات، متن‌های تبلیغاتی، و رنگ‌ها، فروشگاه‌ها می‌توانند طرح‌هایی را ایجاد کنند که به خوبی نمایانگر خدمات تخصصی و ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها باشد.

در تبلیغات اینستاگرامی، استفاده از پست‌ها و استوری‌های لایه باز به فروشگاه‌های تاسیسات ساختمان کمک می‌کند تا به شکلی جذاب و حرفه‌ای خدمات و محصولات خود را معرفی کنند.

این قالب‌ها می‌توانند شامل تصاویری از تجهیزات تاسیسات، پروژه‌های تکمیل شده، و پیشنهادات ویژه باشند که توجه مخاطبان را جلب کرده و آن‌ها را ترغیب به تعامل بیشتر با فروشگاه می‌کند. طراحی‌های خلاقانه و به‌روز می‌تواند تأثیر زیادی بر روی افزایش تعاملات و جذب مشتریان جدید داشته باشد.

علاوه بر این، طرح‌های لایه باز برای پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام به فروشگاه‌ها این امکان را می‌دهند که به سرعت و به راحتی تبلیغات خود را به روز کنند.

این ویژگی به فروشگاه‌ها کمک می‌کند تا با توجه به تغییرات فصلی، رویدادهای ویژه، و پیشنهادات جدید، تبلیغات خود را به‌طور منظم و با کیفیت بالا ارائه دهند.

استفاده از این طرح‌ها در تبلیغات دیجیتال، به افزایش آگاهی از برند و بهبود ارتباط با مشتریان کمک می‌کند و در نهایت به رشد کسب‌وکار و افزایش فروش منجر می‌شود.

طرح لایه باز پست اینستاگرام فروشگاه شیرآلات جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام تاسیسات و لوازم بهداشتی ساختمان

طرح پست و استوری فروشگاه تاسیسات و لوازم بهداشتی ساختمان شامل:

عکس با کیفیت شیرآلات، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح پست اینستاگرام فروشگاه تاسیسات و لوازم بهداشتی ساختمان

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               17 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام فروشگاه تاسیسات و لوازم بهداشتی ساختمان
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست با استفاده از عکس با کیفیت  شیرآلات
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط با طرح پست اینستاگرام فروشگاه  تاسیسات و لوازم بهداشتی ساختمان می باشد.

شیر الات سینک , فروشگاه شیرآلات ساختمانی , شیرآلات فروشی , تصویر دوربری شده شیر اب , فروشگاه سینک و شیرالات , بنر psd , بنر فروشگاه سینک و شیرآلات ساختمانی , تصویر با کیفیت , پست اینستاگرام ایرانی , صنعت , پست اینستاگرام psd , پست تبلیغاتی لایه باز , پست اینستاگرام شیرآلات ساختمانی , بنر لایه باز , سینک ظرفشویی , بنر شیرآلات ساختمانی , پست اینستاگرام فروشگاه شیرآلات , پست تبلیغاتی لایه باز فروشگاه شیرآلات , پست تبلیغاتی , شیرآلات ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325