استوری اینستاگرام اربعین

شناسه مطلب : 447360
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :14 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

استوری اینستاگرام اربعین

طرح لایه باز در طراحی پست‌ های اینستاگرام ماه محرم، به عنوان یک ابزار مهم واکنشگرا، به بازاریابان این امکان را می‌ دهد تا به شیوه‌ هایی خلاقانه‌ تر و مؤثر تر با مخاطبان ارتباط برقرار کنند.

این ابزار اجازه می‌ دهد تا اجزای مختلف پست‌ های اجتماعی مانند تصاویر، متن، فونت‌ ها، و افکت‌ های ویژه را به راحتی ویرایش و سفارشی کنید، تا پست‌ هایی با ارزش محتوایی بالا و جذابیت بصری مناسب برای ماه محرم ایجاد شوند.

استفاده از طرح لایه باز در تبلیغات اینستاگرام ماه محرم این امکان را به بازاریابان می‌ دهد که با افزودن المان‌ هایی مثل نوار های مجازی، نماد های مرتبط با عزاداری، و اشعار مذهبی، احساسات و ارزش‌ های مربوط به این ماه مذهبی را به درستی به مخاطبان منتقل کنند.

این روش می‌ تواند به تبلیغات ماه محرم بسیار کمک کند و امکان ایجاد ارتباطات عمیق‌ تر و معنوی‌ تر با مخاطبان را فراهم آورد.

طرح لایه باز همچنین به تولید کنندگان محتوا این امکان را می‌ دهد که به راحتی محتوای خود را به روز کنند و با تغییرات درخواست‌ ها و پاسخ‌ های مخاطبان، سازگار کنند.

با تنظیمات دقیق و تغییرات سریع، می‌ توانند به بهترین شکل به نیاز های مخاطبان واکنش نشان دهند و ارتباط موثر تری با آن‌ ها برقرار کنند که این امر به بهبود نتایج تبلیغاتی و افزایش درک وفاداری مخاطبان از برند کمک می‌ کند.

به طور کلی، طرح لایه باز به عنوان یک ابزار قدرتمند در دسترس طراحان و بازاریابان، این امکان را فراهم می‌ کند که پست‌ های اجتماعی محتوایی، استراتژیک و مؤثرتری را برای تبلیغات در ماه محرم ارائه دهند و در کنار آن، ارتباط معنوی و احساسی بیشتری با مخاطبان خود برقرار کنند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام ایام محرم، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام محرم

طرح پست اینستاگرام لایه باز ایام سوگواری محرم شامل :

تایپوگرافی یا حسین بن علی و متن تسلیت محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام محرم

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               14 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ قرمز و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط  و تایپوگرافی با طرح پست اینستاگرام ایام عزاداری محرم می باشد.

طرح استوری اینستاگرام , پست اینستاگرام تسلیت محرم , طرح پست اینستاگرام محرم , استوری مراسم عزادری محرم , استوری محرم , محرم , طرح پست اینستاگرام ماه محرم , اربعین , استوری اینستاگرام , طرح استوری اینستاگرام اربعین , طرح استوری مراسم ماه محرم , پست اینستاگرام محرم , مراسم عزادری محرم , اربعین , استوری تسلیت ماه محرم , تاسوعا عاشورا , تاسوعا , استوری ماه محرم , استوری تسلیت محرم , پست اینستاگرام تسلیت ماه محرم , استوری اطلاعیه ماه محرم , استوری اینستاگرام اربعین , پست اینستاگرام ماه محرم , عاشورا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325