استوری اینستاگرام آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

شناسه مطلب : 450464
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :16 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید طرح پوستر آغاز امامت امام زمان (عج) با تایپوگرافی یا مهدی

طرح استوری اینستاگرام آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

طرح لایه باز استوری اینستاگرام برای سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) ابزار بسیار مناسبی برای تجلیل و تبلیغ این مناسبت مهم دینی است.

این قالب‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند که استوری‌هایی زیبا و معنوی ایجاد کنند که شامل تصاویری از مراسم‌های مربوط به امامت، پیام‌های تبریک و شعارهای ویژه این روز باشند.

طراحی‌های خلاقانه و قابل شخصی‌سازی این طرح‌ها به نهادها و سازمان‌ها کمک می‌کند تا به شیوه‌ای مؤثر و جذاب، مراسم‌های ویژه و پیام‌های خود را به مخاطبان منتقل کنند.

ویژگی لایه باز بودن این طرح‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی تغییرات مورد نظر را در قالب‌های موجود انجام دهند.

این تغییرات می‌تواند شامل افزودن متون مرتبط با مناسبت، تغییر رنگ‌ها و اضافه کردن تصاویری از محافل دینی و تصاویر امام زمان (عج) باشد.

این قابلیت انعطاف‌پذیری به سازمان‌ها و افراد این امکان را می‌دهد که طراحی‌هایی متناسب با نیازها و سلیقه‌های خود ایجاد کنند و محتوای خاص و منحصر به فردی برای سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) تهیه کنند.

استفاده از استوری‌های اینستاگرام با طرح‌های لایه باز برای سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) به دلیل قابلیت‌های تعامل‌پذیر این پلتفرم و جذابیت بصری آن بسیار مؤثر است.

این استوری‌ها می‌توانند با ارائه اطلاعات، پیام‌ها و تصاویر مرتبط به شکلی خلاقانه و معنوی، توجه کاربران را جلب کرده و ارتباط نزدیک‌تری با جامعه دینی برقرار کنند.

به این ترتیب، این طرح‌ها کمک می‌کنند تا پیام‌های مربوط به این مناسبت ویژه به طور گسترده‌تری منتشر شود و جشن‌های دینی با کیفیت و جذابیت بیشتری برگزار گردد.

طرح لایه باز پست اینستاگرام آغاز امامت حضرت مهدی (عج)، جهت استفاده کاربران طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

طرح پست اینستاگرام لایه باز ایام ولادت حضرت مهدی شامل:

تایپوگرافی یا مهدی، تذهیب و نقوش مذهبی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

مشخصات فنی پست اینستاگرام آغاز امامت حضرت مهدی (عج)

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام آغاز امامت حضرت مهدی (عج)
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست اینستاگرام با متن تبریک آغاز امامت حضرت مهدی (عج) که مرتبط با طرح پست اینستاگرام  آغاز امامت حضرت مهدی (عج) می باشد.

طرح لایه باز پست اینستاگرام , تایپوگرافی یا مهدی , پست اینستاگرام نیمه شعبان , جمکران , پست اینستاگرام , طرح استوری اینستاگرام ولادت امام زمان , آغاز امامت حضرت مهدی (عج) , ولادت حضرت مهدی و نیمه شعبان , استوری اینستاگرام ولادت امام زمان , طرح استوری اینستاگرام آغاز امامت حضرت مهدی (عج) , طرح پست اینستاگرام , استوری اینستاگرام آغاز امامت حضرت مهدی (عج) , پست اینستاگرام ولادت حضرت مهدی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325