استند ولادت حضرت معصومه (ع)

شناسه مطلب : 420675
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :57 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

سالروز ولادت حضرت معصومه، دختر بزرگوار و خلیفه دوم امام علی (ع)، برای جامعه شیعیان ایرانی یکی از مهمترین و روزگارانه‌ترین مناسبت‌های دینی است. این رویداد باعث شادی و خوشحالی همه شیعیان در سراسر جهان می‌شود و به عنوان یکی از رویدادهای مهم مذهبی به صورت گسترده در سراسر جامعه شناخته می‌شود.

در روز جشن ولادت حضرت معصومه، بسیاری از مردم به صورت جمعی به مصلی‌ها و حسینیه‌ها مراجعه می‌کنند و در برگزاری مراسم‌های شاد و پرشور شرکت می‌کنند. همچنین در این روز، علاوه بر برگزاری مراسم‌های مذهبی، اقدامات فرهنگی، هنری و خیریه نیز صورت می‌گیرد.

استفاده از استندهای چاپی نیز به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی برای جشن ولادت حضرت معصومه استفاده می‌شود. این استندها، با نمایش تصاویر مرتبط با این مناسبت و ارائه اطلاعات مرتبط با زندگی و آثار حضرت معصومه، می‌توانند برای جذب توجه مردم به این رویداد مفید باشند. همچنین، استفاده از این استندها می‌تواند در اطلاع‌رسانی به مردم درباره برگزاری مراسم‌های مختلف و همچنین فعالیت‌های خیریه در این روز موثر باشد.

بنر ولادت حضرت معصومه (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) شامل: تایپوگرافی، تصویر گل و متن گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س) می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی بنر ولادت حضرت معصومه (س)

ابعاد:                                200 در90 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                57 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی با طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی بنر با استفاده از تصویر گل و تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر ولادت حضرت معصومه (س)

بنر سالروز میلاد حضرت معصومه , بنر میلاد حضرت معصومه , دانلود بنر روز دختر , بنر روز دختر , دانلود بنر میلاد حضرت معصومه , میلاد حضرت معصومه , روز دختر , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , بنر روز دختر , دانلود بنر ولادت حضرت معصومه , بنر مناسبت میلاد حضرت معصومه , طرح لایه باز بنر میلاد حضرت معصومه , طرح بنر روز دختر , بنر ولادت حضرت معصومه , بنر لایه باز ولادت حضرت معصومه , دانلود psd بنر ولادت حضرت معصومه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325