استند ولادت حضرت شاه عبدالعظیم

شناسه مطلب : 433607
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :42 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/07/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
یگانه فرهادی
طراح : یگانه فرهادی

بنر ولادت حضرت عبدالعظیم

عبدالعظیم حسنی مشهور به شاه عبدالعظیم و سیدالکریم از عالمان سادات حسنی و از راویان حدیث. نسب او با چهار واسطه به امام حسن مجتبی(ع) می‌رسد. شیخ صدوق، مجموعه روایات وی را با عنوان جامع اخبار عبدالعظیم گردآوری کرده است. عبدالعظیم حسنی، امام رضا(ع) و امام جواد(ع) را درک کرده و نقل است که ایمان خویش را بر امام هادی(ع) عرضه داشت و در زمان او وفات یافت. حرم حضرت عبدالعظیم واقع در شهر ری، زیارتگاه شیعیان است. در برخی روایات ثواب زیارت قبر او برابر با ثواب زیارت قبر امام حسین(ع) دانسته شده است.

گفته شده تاریخ تولد و وفات وی در منابع قدیم ذکر نشده است؛ اما در منابع متأخر تولد وی در ۴ ربیع‌الثانی سال ۱۷۳ق و وفاتش در ۱۵ شوال ۲۵۲ق نقل و به کتاب‌های نزهة الابرار اثر سید موسی برزنجی، مناقب العترة اثر احمد بن محمد بن فهد حلی (درگذشت ۸۴۱ق) و کتاب تاریخ نوشته نورالدین محمد سمهودی نسبت داده شده است.

ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) رویدادی مهم در تاریخ اسلام است که به عنوان یکی از اعلامیه‌های نجوا به تعلیم اخلاق اسلامی و ترویج علوم و دانش در جامعه تأثیرگذار بوده است. حضرت عبدالعظیم (ع) به عنوان سفیر آموزه‌های اسلامی و انسانیت، نقش مهمی در ارتقاء اخلاق و دینیت در میان مسلمانان ایفا کرده است. تأثیر چاپ بنرها به مناسبت این روز می‌تواند در ترویج ارزش‌های حضرت عبدالعظیم و آموزه‌های او در جامعه مؤثر باشد.

  1. ترویج ارزش‌های اخلاقی و انسانی: چاپ بنرها به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم می‌تواند به ترویج ارزش‌های اخلاقی و انسانی که او به آنها پایبند بوده است، کمک کند. این بنرها می‌توانند پیام‌های مثبتی در مورد اخلاق، عدالت، تواضع، و تعلیم و تربیت منطقه اشرفیه را منتقل کنند. ارتقاء این ارزش‌ها در جامعه می‌تواند به بهبود روحیه و رفتار افراد کمک کند.

  2. ترویج علم و دانش: حضرت عبدالعظیم (ع) به عنوان یک عالم برجسته و دینی دانشمند به ترویج علم و دانش بسیار اهمیت می‌دهد. چاپ بنرها می‌توانند پیام‌هایی در مورد اهمیت دانش و تعلیم در جامعه را ارتقا دهند. این امر می‌تواند به تشویق جوانان به تعلیم و تربیت و تعالی در علوم و دانش کمک کند.

  3. تحکیم وحدت اسلامی: بنرها به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم می‌توانند به تحکیم وحدت اسلامی کمک کنند. این انتشارات می‌توانند پیام‌های مشترکی در مورد واحدی امت اسلامی و اهمیت همبستگی و اتحاد مسلمانان ارائه دهند. این توجه به وحدت و اتحاد می‌تواند به تقویت جامعه اسلامی در مقابل چالش‌های مختلف کمک کند.

در نهایت، چاپ بنرها به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) می‌تواند به ترویج ارزش‌های اخلاقی، تعالی علمی، و وحدت اسلامی در جامعه کمک کند و نقش اساسی این شخصیت مهم اسلامی را در رشد و تعالی جامعه تأیید کند. این اقدامات می‌توانند به تعزیز اهمیت حفظ ارزش‌ها و آموزه‌های اخلاقی در جامعه اسلامی کمک کرده و افراد را به رفتارهای معتدل و انسانیت‌دوستانه ترغیب کنند.

طرح بنر ولادت شاه عبدالعظیم به مناسبت این سالروز فرخنده و با سعادت توسط ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر بنر ولادت شاه عبدالعظیم حسنی

طرح بنر ولادت شاه عبدالعظیم شامل:عکس با کیفیت، طرح گل و متن تبریک سالروز ولادت ولادت شاه عبدالعظیم می باشد که به صورت عمودی و بسیار کاربردی توسط تیم خلاق ایران طرح طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت افقی)، از این طرح در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های مجازی جهت عرض تبریک و شادباش این میلاد فرخنده استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز ولادت شاه عبدالعظیم

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                42 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر ولادت حضرت شاه عبدالعظیم
  • همنشینی مناسب رنگ کرم با طرح بنر
  • طراحی بنر مناسبتی با استفاده از المانهای با کیفیت مذهبی
  • طراحی کاربردی بنر ولادت شاه عبدالعظیم

کبوتر , دانلود بنر مناسبتی لایه باز , میلاد ائمه , حرم حضرت عبدالعظیم , بنر ولادت عبدالعظیم , بنر مناسبتی لایه باز , بنر لایه باز , بنر ولادت شاه عبدالعظیم , تذهیب , بنر مذهبی و دینی , ولادت شاه عبدالعظیم , گنبد , طرح بنر ولادت حضرت عبدالعظیم , بنر ولادت حضرت عبدالعظیم , حضرت عبدالعظیم , تصویر حرم , طرح گل , شاه عبدالعظیم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325