استند ولادت حضرت زینب و روز پرستار

شناسه مطلب : 435604
ابعاد :200 در 90 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :62 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح بنر روز پرستار

ولادت حضرت زینب (سلام‌الله‌علیها)، یکی از رخدادهای مهم در تاریخ اسلام است که با نور ولایت و پاکدامنی، دنیا را روشن کرد. حضرت زینب، دختر گرامی پیامبر اسلام، حضرت محمد (صلى‌الله‌علیه‌وآله) و حضرت خدیجه (سلام‌الله‌علیها)، در دهمین روز اسفندماه، در سال پنجم هجری قمری به دنیا آمد. این ولادت، بهانه‌ای برای شادی و خوشنودی مسلمانان و عشاق اهل بیت پاک اسلام می‌باشد.

حضرت زینب با تربیتی الهی و اخلاقی، از کودکی نشان‌دهنده شخصیتی با فضیلت و قدرت روحانی بود. او با شجاعت، صداقت، و عشق به اسلام، نمادی از زنان ایمان‌آور و پرستار ارزش‌های اسلامی شد. وی نه تنها در مواقع خوشبختی، بلکه در سختی‌ها نیز ایستادگی کرد و به عنوان یک الگوی برتر اخلاقی و دینی شناخته می‌شود.

استفاده از بنرها به عنوان وسیله‌ای برای ترویج و اطلاع‌رسانی در مورد ولادت حضرت زینب بسیار مؤثر است. چاپ بنرهای جذاب و شگفت‌آور با تصاویر زینت‌آمیز و پیام‌های الهام‌بخش، می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری در جذب توجه مردم و ترویج ارزش‌های اخلاقی داشته باشد. این بنرها می‌توانند به جشن‌ها، مراسمات، و برنامه‌های مختلف مرتبط با ولادت حضرت زینب دعوت کنند و در نتیجه، اتحاد و همبستگی اجتماعی را تقویت کرده و معنویت جامعه را افزایش دهند.

بنر لایه باز میلاد حضرت زینب (س)، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح بنر ولادت حضرت زینب(س)

طرح بنر ولادت حضرت زینب و روز پرستار شامل:طرح گل ، تذهیب و متن گرامیداشت روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س) می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی روز پرستار، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر گرامیداشت روز پرسار می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

 

مشخصات فنی طرح بنر میلاد حضرت زینب (س)

ابعاد:                                200 در 90 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               62 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید با طرح بنر ولادت حضرت زینب
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • استفاده از تایپوگرافی یا زینب کبری در طراحی بنر
  • طراحی شیک و کاربردی بنر روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س)

طرح گل , بنر میلاد حضرت زینب (س) , کادر درمان , بنر لایه باز ولادت حضرت زینب , بنر ولادت حضرت زینب , بنر روز پرستار , تصویر پرستار , بنر گرامیداشت ولادت حضرت زینب , طرح بنر لایه باز ولادت حضرت زینب و روز پرستار , بنر ولادت حضرت زینب (س) , طرح بنر ولادت حضرت زینب , پرستار , بنر لایه باز روز پرستار , روز پرستار , پرستار ایرانی , بنر گرامیداشت روز پرستار ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325